• Home

utorok, 23. decembra 2014

Christmas movies

Musím prinznať, že sa každý rok veľmi teším na Vianoce, a tým nemyslím len to, že zjem dve misy medovníkov, ale aj vianočné filmy. Nie zrovna Sám doma, ale niečo ešte klasickejšie. Tie staré, české, československé rozprávky. Zajtra je štedrý večer, takže všetci vieme, čo pôjde a ja sa na to vážne veľmi teším. Videli ste tento rok už nejaké rozprávky, alebo čo pozeráte na Vianoce? 

I am really looking forward to Christmas. And not just to eat two plates of gingerbreads, but also Christmas movies. Not Home alone, something even more classic. These old, czech, czechoslovak fairy tales. Tomorow is Christmas Eve, so we all probably know, what will be on TV and that´s what Im looking forward! Have you seen this year some fairy tales, or what will you watch this Christmas?

Katherine
 
Pyšná princezná
 

 Princezná so zlatou hviezdou
 
Tri oriešky pre popolušku
 
Fantaghiro

3 komentáre :

  1. Pohádky už jsem viděla a mám rady ty stejné jako ty + další takové naše pohádky, jen na Fantagiro se nekoukám. Jinak ještě mám ráda i ty neklasické (Polární expres, Vánoční koleda a filmy jako Láska nebeská atd.) :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Láska nebeská už je aj na mojom zozname :) ešteže na Vianoce dávajú dobré filmy :)

      Odstrániť
  2. Ja sa musím priznať, že nemám rada tieto klasické rozprávky. Ako nevadí mi to, nestaviam sa k tomu tak, že musím to za každú cenu prepnúť v telke ale ja si radšej pozriem Koralínu alebo Scooby-Doo, Scooby to je zas taká moja klasika :D

    OdpovedaťOdstrániť