• Home

streda, 21. januára 2015

Favourites of the week

No takže tento týždeň je pre mňa dosť krátky, keďže som chorá a tak skoro asi nevyleziem von, ale aj tak by som rada napísala o niečom, čo sa mi najviac páčilo v tomto týždni. Takže...

Well, this week is pretty short to me, ´cause I am ill and I wont get out very soon, but Id like to write about something I liked this week. So...

Best movie: Miluj suseda svojho




Best song: Let her go
(Nepočúvam veľmi rádio, takže sa tu môžu objaviť aj pesničky, ktoré sú vonku už roky, ale ja som sa do nich zamilovala až teraz)
(I don´t listen to radio, so I may give here songs that are out for ages, but I fell in love with them just now)



Best quote:


Favourite dress:
Z Ellie Saab 2014 kolekcie. Aj keď, Ellie nemá iné ako úžasné šaty...
From Ellie Saab 2014 colection. Though, Ellie doesnt have other than wonderful dresses...







1 komentár :