• Home

nedeľa, 18. januára 2015

First photos


Ahojte!
Konečne som došla na to, ako sa na mojom novom nemeckom počítači dávajú dĺžne a mäkčene, takže som strašne šťastná a tiež som sa nedávno skúšala fotiť, takže konečne pridám aj výsledky. Asi budete zmätení, prečo mám zakryté oči, hlavne si prosím nemyslite že som nejaký terorista alebo tak, jednoducho som na všetkých fotkách vyzerala ako zemiak, tak som myslela, že toto pomôže. Či to vyšlo si nie som úplne istá, ale nabudúce sa pokúsim tváriť sa normálne :)

Hello dearies!
I have new laptop and I had some problems with slovak keyboard, but now it is fine so I am really glad  and I also tried to take photos of myself lately, so i will post some results finally. You will probably be confused, why I have covered my eyes, just please dont think I am some terrorist or something like that, i just looked like potato on the photos, so I taught this might help. I am not sure whether it worked or not, but next time I will try to look normal :)



Zobrazuje sa na_blog_4.jpg

Zobrazuje sa na_blog.jpg

Zobrazuje sa na_blog_2.jpg

 Zobrazuje sa na_blog_3.jpg

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára