• Home

nedeľa, 11. januára 2015

New Year

Ahojte,
je tu nový rok! YAY! Vážne sa na 2015 teším. Chcem sa zlepšiť vo veľa veciach a jedna z nich je aj blogovanie a fotenie. Toto nie je môj prvý blog, ale prvý na ktorom som sama, takže... tento rok ho chcem brať vážnejšie. A aj keď nie som veľmi na "selfies" a fotky celkovo, rada by som začala pridávať aj outfitové články.
Dúfam, že 2014 bol úžasný rok aj pre vás. A že tento bude ešte lepší :)

Hello dearies,
it´s new year! YAY! I am really looking forward to 2015. I want to improve in many things and one of them is blogging. This is not my first blog, but the first I do alone, so... this year I want to do it seriously. And thought I am not very "taking selfies" kind, I´d love to start doing outfit posts. 
I hope 2014 was great year for you too! And may this be even better :)

Katherine



2 komentáre :

  1. tak držím palce ;) a ani ja nie som selfie človek ;D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) a som rada, že nie som jediná :D

      Odstrániť