• Home

pondelok, 23. februára 2015

Oscars 2015

Ahojte moji milí!
áno, už ste určite počuli aj videli všetko o Oscaroch, ale keďže je to moja obľúbená súťaž roka, neodpustila by som si o nej nenapísať. K najlepšiemu filmu som tento rok nemala žiaden veľký vzťah a neprekvapilo ma, že to vyhral Birdman. Ale vážne, neskutočne ma mrzelo, že Maleficent s Angelinou Jolie nevyhral najlepšie kostýmy. Myslím, že len veľmi málo filmov má lepšie kostými ako rozprávky a Grandhotel Budapešť určite nie. Nechápte ma zle, nerada by som hovorila niečo zlé o tomto filme, páčil sa mi , ale nebolo to kvôli kostýmom..
Hello my dearies!
yes, you´ve probably heard and seen everything about Oscars, but it is my favourite competition of a year, so I really need to write about it. I had no feelings about the best movie this year, and I was not surprised Birdman has won. But really, incredibly made me sad, Maleficent with Angelina Jolie did´nt win the best costumes. I think, there is not a lot of movies with better costumes than fairy tales, and Grandhotel Budapest is definitely not one. Don´t get me wrong, I really don´t want to say anything bad about this movie, I saw it in cinema, and I liked it a lot, but not for costumes...


Grandhotel Budapest



Maleficent


A šaty boli rôznorodé a výnimočné, ale keby som si mala vybrať jedny, asi by to boli tie Gwynethine. Tak krásne jej sedeli, perfektný strih, jednoduché a zároveň prepracované. Zbožňujem ich..


And dresses were varied and unique, but if I had to choose one, it would be Gwyneth´s. It fits perfectly, amazing design, so simple but sophisticated. I just love it...





Gwyneth Paltrow (Ralph & Russo)
Čo si myslíte o víťazoch oscarov a šatách na červenom koberci? :)
Katherine

6 komentárov :

  1. I dont follow the oscars so I'm not sure what the dresses were like, but hers is stunning!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I don't follow the Oscars either but that dress is stunning!!! Loads of my friends go crazy over this event and dress up, host dinner parties and watch it all together.... I wish I could too but they all live far away and so I have no one to enjoy this sort of thing with!!! :(
    I have YOU guys though... and I love you all very much xx

    www.bohemianmuses.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hello, sweetheart!
    Nice to meet you!
    I just followed your blog via Google Friend Connect and I hope that you follow back!
    Have fun!
    Hugs,
    Joanna (From Syros2J’s)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hey darling, thanks for that sweet comment. It's a pleasure; I followed your GFC, Facebook, Instagram and Bloglovin'
    Follow me back here;
    Apeksha | Instagram | Facebook | Twitter | Bloglovin' | Tumblr

    Love & Kisses
    Apeksha

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hey :)

    thankyou for such a lovely comment and encouragement on my blog!! thanx a ton!
    I'm following you,,, do follow back :-)


    Love
    http://tanujasethi.blogspot.in/2015/02/project-grey-wall.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty šaty jsou opravdu nádherné, taky se mi líbí. :-)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť