• Home

piatok, 6. marca 2015

Goodbye, lazy days! Hello, school!



 Ani si neviete predstaviť, aké ťažké je pre mňa rozlúčiť sa s prázdninami. A opäť to prešlo neskutočne rýchlo a fotenie ktoré som chcela robiť v pondelok sa zjavne presunulo na piatok. Ale som rada, že som sa k tomu cez prázdniny dostala. Dalo by sa čakať, že som sa už pripravovala na školu, ale ak mám byť úprimná, z písmky ktorú píšeme v pondelok z biológie si ani len nepamätám tému... alebo či mám vôbec zošit...
Každopádne, boli to fajn prázdniny, moja kozmetická zbierka sa rozrástla o niekoľko nových prírastkov, s ktorými sa chystám spraviť prvý produkt review. (jéj, teším sa :D)Tiež sme so sestrou vyskúšali 5D kino, ktoré bolo veľmi zaujímavé (áno, ako sa dalo čakať, ostriekala nás voda a ja som si povedala, že však sa predsa nebudem držať, nebude ma to hádzať a "vôbec" ma to nehádzalo a "vôbec" ma to neodhodilo :D). Tie ktoré ste z Bratislavy (alebo jednoducho v Bratislave) určite ho vyskúšajte v Eurovei. Viem, že to nie je žiadna novinka, ale je to prekvapivo zašité pri eskalátoroch...
Najbližšie sa chystám (keď niekoho presvedčím, aby išiel so mnou...) na nejaký horor, ktorý snáď nebude pozostávať z držania očí a modlenia sa, aby som tých 5 min. prežila, keďže je to vraj dosť brutálne...
Čo sa týka môjho outfitu, nevedela som sa rozhodnúť, či si dať náhrdelník, alebo klobúk, tak to takto dopadlo. Stále neviem, ktoré sa mi páči viac, tak mi napíšte do komentára, ktoré sa viac páči vám :)
***
You can´t imagine, how hard it is for me, to say holiday goodbye. And it flew so fast again. Photo shooting, which I wanted to do on Monday I did apparently on Friday. But I´m glad I mad it
through holiday. It would be normal, if I already prepared for school, but to be honest, I don´t actually know even a topic for biology test we write on  monday... or whether I have my notebook.
Anyway, holiday was fine, my cosmetic collection expanded with some new products, which I want to show in my first product review. We also tried with my sis 5D cinema, which was interesting (yes, how we could expect, water splattered on us)
And with my outfit, I couln´t choose, whether I should wear necklace or hat, so I took photos of both. So write in the coment, which look you prefer :)

Katherine




19 komentárov :

  1. Thank you so much for the commend on my blog! I am following you on
    GFC now. Now it's your turn!

    kisses
    http://shinkusara.blogspot.nl

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely outfit and nice hat. Thank you for your comment on my blog. Followed you via GFC and Instagram (@merys.blog) and I would happy if you follow me back! :)
    a-fashionable-rendezvous.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much dearie! And sure, I just followed you back :)

      Odstrániť
  3. Hi, great post, wonderful blog. I would like to follow each other. if you want, let me know

    Sibaritismosdeinma

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekny outfitik :) ten klobuk ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekný outfit :) Nabuduce by som ale skusila trochu viac prirodzené pózy, inak top! :)
    Uff, my sme mali prázdniny ešte dávnejšie /východ/ a tak som v škole už pomerne "rozbehnutá", no aj tak sa mi tam absolútne nechce, haha :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za radu, nabudúce to určite skúsim inak :)) a myslím, že sa nikomu nikde nechce, takže musíme len čakať na letné prázdniny :D

      Odstrániť
  6. jééj aky klobučik :) Určite sa mi viac páči bez náhrdelníka, čiže ten druhý s klobúkom. Čo sa týka fotiek, prvá sa mi páči najviac kedže si tam prirodzene pekná :) Musím trošku súhlasiť s Líviou vyššie :) Prirodzenejšie to bude krajšie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a tiež musím úplne súhlasiť. Snáď to nabudúce bude lepšie :))

      Odstrániť
  7. jééj aky klobučik :) Určite sa mi viac páči bez náhrdelníka, čiže ten druhý s klobúkom. Čo sa týka fotiek, prvá sa mi páči najviac kedže si tam prirodzene pekná :) Musím trošku súhlasiť s Líviou vyššie :) Prirodzenejšie to bude krajšie

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wonderful Outfit ,love the Shirt and the fantastic Hat! Great Pics!
    i follow new. Follow back? :)

    lovely Greetings ,kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Beautiful photo !
    http://mosaictrends.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť