• Home

utorok, 31. marca 2015

New in #1

Ahojte!

Mala som o dnešnom (včerajšom) článku inú predstavu. Chcelo to byť o fashion show recyklovanej  módy. Veľmi som sa na to tešila, ale bohužiaľ mi nebolo veľmi dobre. Tak sa článok vybral iným smerom, a je to prvý new in. Mali tu byť ešte jedny džínsy a náhrdelník, ale, úprimne, nevedela som ich nájsť (tiež neviem, ako je to možné, asi ich zjedla práčka alebo kabelka...

Takže. Začneme lakmi v odteňoch: Urban purple, New romantic, Rock N Role.V poslednom čase sa mi zazdalo, že mám nejako málo ružových lakov, tak som dala šancu Rimelu, keďže mi aj v ostatnej kozmetike celkom vyhovuje. Ešte som ich neskúšala, tak neviem, akú majú výdrž a podobne, a či sa mi to teda oplatilo, ale určite sa aj k tomu dostanem.

Ďalej- džínsy. Jedny slim fit z Bershky roztrhané na kolenách, v mierne atypickej pastelovo modrej farbe. Druhé- boyfriend jeans, v typickej svetlo modrej farbe z výpredaja v New Yorkeri za 10 eur. Možno nie som jediná, ktorej len tak hocijaké boyfriend jeans nepadnú ani nepristanú. A tieto nie sú výnimkou, keďže na páse sú mi enormne veľké, ale na nohách fajn, tak za tú cenu to ešte domyslím s nejakým opaskom....


A toto je veľmi nezvyčajný prípad lennoniek, ktoré mi celkom pristanú. Bolo to jedného slnečného popoludnia, kedy som si slnečné okuliare zabudla, a dosť mi vadí také ostré slnko, tak sme skočili do Gatu, že vezmem hocijaké. A tieto úžasné, za asi 3 eurá tam čakali na mňa :D

Toto je veľmi vec vkusu, asi si väčšina ľudí povie, aký hrozný gýč, ale mne sa to neskutočne páči. Spôsobom akým sú tie lebky tak dokonale urobené... Proste to zbožňujem. Náušnicu som zohnala tiež, vo vyššie zmienenom Gate, za nejaké smiešne 2eurá.  

A posledný svojho druhu  produkt je krém Normaderm- night detox od VICHY. Poznáte ten pocit keď používate krém alebo niečo podobné tak dlho, že ani neviete načo to je, ale proste to pomáha? Malo by to upokojovať pleť. Cca. A myslím, že to aj účel plní. Každopádne, plánujem iný článok o tom, aké prípravky používam na pleť, tak ak by vás taký článok zaujímal, určite tam o tomto produkte poviem viac :)

Boli ste na fashion show recyklovanej módy? :)

Katherine


12 komentárov :

  1. Na fashion show jsem nebyla, ale rifle a ten prostřední růžový lak jsou super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý nákup, džínsy vyzerajú super!!♥
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta naušnice je skvělá, zajímalo by mě, jak to vypadá na uchu;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na okuliare som pozerala aj ja, ale nakoniec som ich tam nechala, ale keď budem mať opäť cestu tak ic kúpim, dúfam, že budú.
    A teraz som si uvedomila, že nemám žiadne svetlé rifle :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mi len nedávno došlo, že svetlé nohavice mi nejako chýbajú :D A podľa mňa určite budú, už som sa pár krát po niečo do Gatu vrátila, a nikdy sa to nevypredalo :D

      Odstrániť
  5. krásné brýle a tyhle laky mám moc ráda!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné věcičky :)

    PS: Ráda bych tě pozvala na svůj blog www.lovies47.cz a doufám, že se ti u mě bude líbit a třeba se staneš i pravidelnou čtenářkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné věci, ty laky se mi moc líbí, jsou to krásné barvy :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Love the sunglasses !
    xoxo,

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť