• Home

sobota, 14. marca 2015

Scandaleyes- Rimmel mascara review


Ahojte!
Konečne som sa dostala k reviewu novej špirály- Scandaleyes Flex od Rimmel London. Na skúšanie v obchode som nemala veľmi čas, keďže sme sa ponáhlali do kina (toto slovné spojenie používam v poslednom čase priveľmi často) a chcela som jednoducho čiernu špirálu. Ktorú, ako som zistila, nemám, lebo zvyčajne používam tmavo (žiarivo) modrú. Myslela som, že modrá špirála bude maximálne inteligentná kúpa, keďže vyplní aj funkciu tmavomodrých tieňov, ktoré sa mi nechce nikdy dávať. A nesplnil ju až tak veľmi, ako som si predstavovala, ale aj tak ju zbožňujem, tak vám možno nabudúce poviem niečo o nej :). Ale spať k scandaleyes.

Som s ňou celkom spokojná. Okolo očí mám citlivú pokožku (tak nejako sa to hovorí) a väčšina tieňov, liniek, špirál... mi vadí. A táto nie, takže to beriem ako veľké pozitívum. A odporučila by som ju aj ostatným s citlivou pleťou :)

+pekný obal
+vytáča riasy
+dodáva objem
+jednoducho sa odličuje
+ dlho vydrží

-mohla by trochu viac predlžovať riasy
-zlepuje riasy



 
Akú špirálu máte vy? Máte už skúsenosť so Scandaleyes? :)

Katherine

13 komentárov :

  1. ani nejak extra riasy nezahustí, takže ja by som si ju nekúpila :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď sa na to tak dívam, tiež sa mi zdá, že to veľmi nepomohlo, ale mne to až tak neprekáža, keďže mám taký zlý pocit, keď mám na očiach priveľa špirály :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. máš pravdu, zdalo sa mi, že tam niečo chýba... pokúsim sa ju ešte pridať :)

      Odstrániť
  3. ohhh que ojazos ^^

    te sigo :)

    http://myblythejulyandme.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj! pekný blog nechceš sa navzájom sledovať? http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Yes, I follow you via gfc #43, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. So "Scandaleyes" skúsenosti nemám. Mám doma si 159789 špirál, používam ktorá príde pod ruku, ale väčšinou MAYBELLINE Great Lash, ktorá síce mihalnice nejako extra nepredlžuje, ale ešte mi nikdy nezlepila ani nezguľkavela mihalnice - mihalnice vyzerajú prirodzene čiernejšie :) A keď chcem predĺžiť používam Essence get BIG lashes za pár eur, ale tá sa počase dokazí a proste začne lepiť :D -_-
    (Inak som sa ti ako fajne rozpísala, ešte aj špirály mám pred sebou :D :D :D )

    http://www.anetabjelakova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú Maybelline má kamarátka, takže o nej počujem iba dobré ohlasy :) A všetci hovoria, že daj si toho viac, nech je to dlhšie, ale potom niektoré tie špirály robia také veci... :D Takže tiež som radšej, keď je toho menej ale vyzerá to prirodzenejšie..
      A ďakujem za komentár :D :3

      Odstrániť
  7. prave mi dochadza špirala od avonu a zhaňam nejaku novu, a tato sami zapačila asi siahnem po nej :) dakujem za typ :)
    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť