• Home

piatok, 20. marca 2015

Shadows

Ahojte!
Posledné týždne je počasie ako na hojdačke. Dnes som mala neopísateľnú potrebu dať si kraťasy, ale moja mama (ako sa dalo čakať) že "kým si pod mojou strechou, budeš sa obliekať na ročné obdobie ktoré práve je". Čo bolo od nej fakt milé, keďže som vyšla von a zima mi nebola...
A inak, zrušili nám vyučovanie, tak sme sa išli prejsť do parku, odkiaľ pridávam fotky. Je to tam veľmi pekné a okrem dnešnej armády mamičiek s kočíkmi tam ani nie je veľa ľudí. Zbožňujem také miesta.  Jediné negatívum krátkeho voľna je asi že som nestihla dorobiť sukňu... Jednoduchú, kruhovú, viem, že sú aj krajšie strihy, ale ja zbožňujem kruhové sukne.

Ako finishujete týždeň vy? Máte radi kruhové sukne? ;)

Katherine

12 komentárov :

  1. Myslím, že každá maminka bude stejná. To je stále obleč se, kup si něco delšího, máš holé záda. :-D Kruhové sukně se mi celkem líbí. Pěkné fotky.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš úplnú pravdu :D Skúšam hovoriť, že mám dlhšiu bundu, ktorá mi chrbát zakryje, ale aj tak mi zvyčajne neveria :D
      A ďakujem :))

      Odstrániť
  2. Haha, klasika. Naši mi taky pravidelně sdělují, že v daném oblečení umrznu, i když mi zima vůbec není :D
    Máš nádherný vlasy. Ta délka je uplně snová:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež niekedy nechápem ako rodičia vnímajú teplotu, keď by mi dali páperový kabát a podľa mňa je to tak na sveter :D
      Ďakujem :)) Konečne má niekto rád aj dlhé vlasy, všetci mi hovoria, že sa mám konečne ostrihať :D

      Odstrániť
  3. such a lovely look
    blue-colors suit you perfectly <3
    i love your healthy Long hair, how do you let it grow that way

    hope you too visit my Blog <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Uf, moji rodičia sú úplne rovnakí, haha :D občas to už fakt preháňajú. Inak pekná košeľa!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné botičky :-)
    Zvu Tě na SOUTĚŽ , ve které můžeš vyhrát den se značkou Yves Rocher, se mnou, dalšími bloggerkami a především se zúčastnit projektu, díky němuž můžeš ukázat svou lásku k přírodě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za kompliment aj za pozvánku do súťaže :))

      Odstrániť
  6. Beautiful, great post :) I always like what you teach us. Happy Saturday.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hey there, sorry for the late reply!
    Yes i'd love to follow each other, just followed you, hope you follow back!
    Loving your shirt!
    Have a nice weekend!

    www.thrill-hunter.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť