• Home

štvrtok, 26. marca 2015

Stay mate- better skin

Ahojte!
Zajtra je konečne piatok. Ani neviem, prečo sa tak teším na víkend, keďže nič také akčné a nečakané v škole tento týždeň nebolo. Ale koniec koncov... kto sa neteší na víkend?
Čo sa týka dnešného článku, možno ste už videli reklamu na túto novinku- SuperStay Better Skin od Maybelline. Sľubuje zlepšenie pleti do 3 týždňov (to ešte neviem presne ohodnotit, keďže ju mám iba pár dní, keď tak, potom pridám, či to splnil :) Každopádne, nezaujal ma prvotne touto funkciou, ale farbou. Konkrétne najsvetlejší odtieň- 005 Light Beige. V zime mám vcelku bledú pleť, takže chvílu trvá, kým zoženiem make-up čo by mi takto sedel a nerobil neprirodzené tmavé alebo oranžové fľaky... Navyše má celkom praktický obal a vydrží na pleti pár hodín, ale potom je ho lepšie pretrieť (ako výhodu beriem, že nerobí šupinky, čo mi pri make-upe vždy neskutočne vadí). Takže zatiaľ som s ním veľmi spokojná :)
Hi!
Tomorow is finally friday! I don't even know, why I'm so excited, because we had nothing so unexpected or action in school this week. But anyway... who is not looking forward to weekend?
About today's post- you may have seen advertisement for this new make-up product- SuperStay Better skin from Maybelline. It promises better skin in 3 weeks (what I can't actually say, 'cause I only have it for few days, but I may add later, whether it worked :) Anyway, i did not choose it mainly for this purpose, but for its color. Especially the lightest tone- 005 Light Beige. In winter i have quite pale skin, so it takes a while to find make-up which fits me perfectly and doesn't make weird dark or orange stains... So for now, I'm very happy with it :)
Už ste skúšali Superstay? :)
Katherine

9 komentárov :

  1. Ještě jsem nezkoušela, ale může být dobrý. :-)

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lovely post :) nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá dobre, asi ho skúsim. :) Uprednostnujem makeup pred bbcreamom, vždy ma robí oranžovou :D
    Pekný post!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. MU nepožívam, ale už som sa na tento stihla pozrieť v drogérií a vyzeral celkom dobre :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ještě jsem ho nezkoušela, ale už jsem po něm v drogeriích pokukovala. :) Asi ho vyzkouším.
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem si tento krém neoblíbila. Přijde mi, že mám vždy na obličeji velkou vrstvu, na druhou stranu je hezky krycí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu, tiež sa mi zdá, že je ho na tvári tochu veľa, ale používam ho hlavne vtedy, keď chcem niečo fakt veľmi zakryť, ale v lete určite pohľadám niečo ľahšie :)

      Odstrániť