• Home

pondelok, 23. marca 2015

Summer plans

Ahojte!
Nedávno som sa prichytila, ako som zakončila vetu slovami "to cez letné prázdniny". Takže aby som o tom, čo sa bude diať cez leto nemusela premýšľať... no viete... v lete.. Plánujem to už teraz. Myšlienka na plavky, kúpaliská, výlety, málo spánku (ktorý si potom môžem vynahradiť :3) je pri učení sa chémie veľmi príjemná. Rozptyľujúca, ale aj príjemná. Nie žeby sa teraz nič nedialo, ale spať k veci. Toto sú (prvé) miesta, ktoré cez leto navštívim:


1.Familypark
Tento zábavný park sa po minulom lete stal mojou srdcovou záležitosťou. Tip naňho bol v časopise, a keďže je veľmi blízko Bratislavy, čoskoro sme sa tam s rodinou vybrali. Je tam viac atrakcií pre mladších návštevníkov, ale čo-to sa nájde aj pre milovníkov rýchlejších jázd. Napríklad tento Pegas- môj obľúbený:



Tiež táto typická kolotočová loď, ktorá je celkom fajn :)



A aj keď tieto balóny nevyzerajú veľmi akčne, sú celkom príjemné a veľmi pekne urobené



A nakoniec táto strašná blbosť atrakcia, pri ktorej na vás strieka voda z delfínich hláv, takže som bola "trochu" mokrá.



2. Prater
Ani si neviete predstaviť, ako strašne sa sem teším. Určite ste tam už väčšina boli, ale mňa tam chcel niekto zobrať naposledy keď som mala 9 a "to nebolo vhodné" a od vtedy sa tam už nikomu z mojich známych nechcelo, takže to cez tieto letné prázdniny musím vynahradiť :D


Hah... Neviem presne čo to je... kto na to so mnou pôjde?






3. Termalpark v Štúrove- Vadaš
Ani na tento úžasný druh tobogánu s tými veľkými nafukovacími kolesami som sa ešte nedostala, takže keď som sa dopočula, že to majú v Štúrove, hneď to pribudlo na zoznam.



4. Bojnický zámok
Asi nie som jediná, ktorá zbožňuje všakovaké hrady, kaštiele, zámky atď... Túto záľubu som objavila asi pred dvoma rokmi, takže by bolo načase aby som videla aj najkrajší zámok na Slovensku :)



5. Schonbrunn
A ďalší zámok... Ani si nespomínam, či som tam ako malá už nebola, keďže vtedy sme do Viedne chodili častejšie, ale každopádne, oplatí sa tam ísť ešte raz :)



Máte zážitky s týmito mojimi naplánovanými destináciami? A aké sú vaše plány na leto? :)

Katherine

2 komentáre :

  1. Skvelé nápady na leto! Keď som uvidela tvoj plán ísť do Family Parku, hneď som si spomenula na náš školský výlet spred troch rokov ♥ Za mňa musím jednoznačne povedať, že tie delfíny boli najlepšie! ♥ Domov sme šli so spolužiačkami úplne mokré a síce sme na tom kolotoči boli vtedy najstaršie (lebo tam boli len samé deti), užili sme si ho neskutočne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že aj ty máš na to také pekné spomienky :)) A myslím si, že na kolotočoch vôbec nezáleží na veku, hlavne, že si to človek užije :D
      Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť