• Home

piatok, 10. apríla 2015

Balea (pleťové prípravky)- recenzia

Ahojte!
neskutočne rada skúšam nové veci, čo sa týka starostlivosti o pleť a vyhladzovania nedokonalostí. Určite už značku Balea poznáte, aj keď tieto "vychytávky" na pleť ste možno ešte neskúšali. Musím sa priznať, že radšej dávam prednosť svojim favoritom- Rimmel, Garnier, Vichy...(to by bolo na celý článok) ale vyzeralo to veľmi zaujímavo a za tú cenu- každé približne 2 eurá sa to podľa mňa oplatilo vyskúšať.





Začala by som s týmito náplasťami na problematickú pleť s obsahom kyseliny salicylovej (nikdy v živote som o niečom takom nepočula, ale keby vás zaujímalo..). Náplasti by mali vysušiť akné a zabrániť podráždeniu pleti. Návod na použitie: Používať priamo na vyrážky, najmä po večernom vyčistení pleti a nechajte pôsobiť počas noci. Náplasti sa mi nedarilo dobre odfotiť (keďže sú priesvitné) , ale snáď je to aspoň približne vidno...

Čo sa týka mňa, mám vážne zmiešané pocity, lebo som ich skúšala asi 8 krát, a z toho 5 krát splnili funkciu a 3 krát nie. Až potom som si uvedomila, že to boli iné typy vyrážok (neznášam to slovo, keď sa bude dať, budem používať výraz "nedokonalosti pleti" :). Takže by som to zhodnotila tak, že veľmi dobre funguje na tie drobné chrasty, ktoré vzniknú keď sa "nedokonalosť pleti" hojí (teda dúfam, že to nerobí iba moja pleť) a to proces vlastne urýchli. Ale veľmi nepomáha, keď sa objaví nejaká nová.... "nedokonalosť pleti".










A druhá položka- gél proti pupienkom (to je lepšie slovo :) tiež s kyselinou salicylovou. Mal by tiež fungovať na čierne bodky a nanášať sa raz denne, prípadne dvakrát. A aj tu by som rada dala nejakú obsiahlejšiu recenziu, ale fakt je fakt, nefunguje to. Na pupienky vôbec a na čierne bodky minimálne.
Záver
S náplasťami nie som 100 percentne spokojná, ale za tú cenu je to viac ako som čakala, takže keď dojdú, asi si ich ešte ako dodatok k starostlivosti o pleť zaopatrím. Ale gél určite nie.
Čo používate vy na pupienky a iné "nedokonalosti pleti"? Skúšali ste už podobné produkty od Balei? :)
Katherine

6 komentárov :

  1. od Balei jsem nezkoušela žádné produkty na pleť, já používám peeling od Avonu a je podle mě fajn :)
    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne len máloktorý prípravok proti "nedokonalostiam pleti" pomôže. Možno tak 1/10. A väčšinou sú to tie drahšie, nakoľko mám ľahšiu formu akné (chvala bohu, už to pomaly odchádza, haha)
    Balea značku neobľubujem, ale má skvelé sprchové gély :) Pekný post

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S týmito výrobkami ešte skúsenosť nemám, používam hlavne značku Garnier, no vyzerá to fajn :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S týmito výrobkami ešte skúsenosť nemám, používam hlavne značku Garnier, no vyzerá to fajn :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od balei kosmetiku na pleť nepoužívám, mám jen šampon a kondicionér a jsem spokojená. Ale ty náplasti můžou být fajn.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tohle neznam ale s balea vecma jsem byla vzdy nadmiru spokojena:)

    Soutez o prednabitou kartu do HM v cene 1000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť