• Home

streda, 22. apríla 2015

Bratislavské módne dni

Ahojte!
Veselý Deň Zem (ako mi pripomenul Google :)!Neviem či aj vy slýchate zo všetkých strán o Bratislavských módnych dňoch tak ako ja, ale asi áno, preto mi prišlo od veci robiť o tom samostatný príspevok, ale dnes sme v škole na jednej hodine začali rozoberať jednu z tých prehliadok, ktorú som ja osobne nezachytila a bola som šokovaná. Skôr pobúrená, ale o to nejde.
Ja som vážne otvorená móde, možno ste si všimli, že v outfitoch skúšam rôzne veci, ale je rozdiel medzi zaujímavým a nevhodným. Niekedy je tá hranica v móde dosť tenká, ale toto je podľa mňa definitívne za hranicou. Viem, že upútať pozornosť je ťažké, ale spraviť toto kvôli pozornosti mi trochu pripomína 11-ročné dievčatá, ktoré pre viac likov postujú fotky typu "cecky ven". Ja beriem, aj keď sa to niekomu páči, ale predstavte si, aká je slovenská móda vo svete neznáma a keby bola šanca, že niekto uvidí módu zo Slovenska a budú to samé... pohlavné orgány... Tak ja by som si o tom štáte urobila nie veľmi peknú mienku. Možno si budete myslieť, že som detinská, staromódna, alebo že nechápem módu, ale toto podľa mňa nie je móda...

Boli ste na módnych dňoch? Aký je váš názor na prehliadku návrhára Vrzalu?
 
Katherine


Ego predviedol model Róberta Vrzalu, pozornosť pútali najmä nohavice.


Prehliadku modelov Róberta Vrzalu si diváci zapamätajú najmä vďaka vulgárnym motívom.


Prehliadka Róberta Vrzalu, Ego vzadu v pravom rade.

14 komentárov :

  1. Za mňa jednoznačne NIE! Ak sa tento "štýl " bude naďalej rozvíjať tak asi skončím s blogerskou kariérou, hah :D neviem, o čo šlo autorovi týchto kúskov. Zaujali. Šokovali. Ale všetko v zlom svetle...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je hrůza. :-o Já se teda v módě moc nevyznám, ale tohle opravdu ne.
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě teda hned napadlo, když jsem si přečetla jeho jméno, že jde tak trochu o podpis :D Na jednu stranu, ano, je to nevhodné, vulgární, pobouřující apod., na straně druhé si myslím, že tím nechtěl říct nic zlého, ani nikoho pobouřit, dokonce se domnívám , že ani nešlo tak úplně o to, upoutat pozornost... vážně mám pocit, že jde o spojitost s jeho jménem :D

    Klára z NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Upřímně doufám, že tohle se v módě neuchytí. Penis na záda je to poslední, co bych si oblékla. Nebo neoblékla a radši bych chodila nahá - žádný rozdíl pomalu.
    Je to strašný :D to radši ten dnešní swag, prosim.
    Super článek. :)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som túto kolekciu zahliadla už na fb a fakt sa mi to nepáči
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nebola som, a moc som sa teda o to nezaujímala. No, každý rok je niečo iné, no ja by som si zrovna takéto kúsky na seba asi nedala.. :( Ešte tričko s prsiami tak áno, ale vagínu medzi nohy fakt nie :D Ale neviem prečo, istým spôsobom sa mi to na tých modeloch páči!

    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  7. niektore su super trefne! ta cierna buncika ma ideu :D
    pozri moj novy beauty post :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Bohužel mě nijak nezaujala. V móde se až tak nevyznám, ale něco takového bych si na sebe asi nikdy nevzala :D. Ale jako vtip jsou některé kousky dobré :D.

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no je to uz fakt trosku moc..
    ale on ma aj meno take :D vrzal :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pozerala som si len obrázky ale pekne to vypovedá o Slovensku, ide to s nami do pi..či. Ak toto má byť moderné tak to už fakt na seba radšej navlečiem dáke kostolné veci mojej babky.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak ako sa s týmito návrhmi mohol niekam dostať, to nechápem! hnus :(
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. so beautiful! love this dress!


    http://www.heygoodtimes.com

    OdpovedaťOdstrániť