• Home

piatok, 3. apríla 2015

Challenges

Ahojte!
Blíži sa leto (áno, to je to klišé fitness článkov) a možno by ste aj vy radi jeden- dva kilogramy ešte zhodili alebo si urobili nejaký ten six pack. Ak tiež neodoláte čokoláde, nutelle a podobným dokonalým veciam, a nemáte vždy čas na cvičenie, možno ste už skúšali takéto "workoutové výzvy". Zvyčajne sú to cviky na 30 dní, pričom sa každý deň intenzita cvikov zvyšuje. Určite to poznáte. Zvyčajne každý chce posilovať niečo iné (alebo všetko), takže pridávam pár výziev, kým sa ešte nosí oblečenie a sexy zadok, nohy alebo bruško sa stihne dorobiť :D

Hi!
Summer is coming (yes, that is the cliche of fitness posts) and maybe you would like to lose one or two kilogram and make some six pack. If you love chocolate, nutella and all those perfect things as much as me, and don´t always have time for practise, you may like to try those "workout challanges" It is ussually 30 day workout, and every day the practise is harder. You definitelly know it. Usually everybody wants to focus on something different (or on everything), so I´ll add some challanges, while we wear clothes and we have time to complete our bodies :D

http://30dayfitnesschallenges.com/wp-content/uploads/2014/09/30-day-beach-body-challenge-chart.jpg
https://pipersrun.files.wordpress.com/2013/10/30-day-thigh-challenge.jpg

http://69.195.124.105/~shoedooo/wp-content/uploads/2012/10/zombieapocalypse.png?w=300

http://gallery.mailchimp.com/e54dfbd2f7eb3fab9ebe04fa2/images/6_types_of_crunches.jpg
http://data2.whicdn.com/images/62018763/large.jpg
A tu posledná, ktorú začínam ja:
And here the last one, which I start:
http://30dayfitnesschallenges.com/wp-content/uploads/2014/09/30-day-splits-challenge-chart.jpg

11 komentárov :

  1. Jo jo, to poznám. Taky mám jednu na blogu. :-) Snažím se, ale dá to docela zabrat. Hlavně od poloviny ke konci.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chcela by som, ale mám zdravotné problémy s kolenami, čo mi úplne zabtaňuje cvičeniu (drepy, beh...) Ale brušaky a tieto veci mi problém nerobia, len v mojom prípade treba vprvom rade obmedziť kalorické jedlá :'(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tých kalorických jedlách stroskotávam aj ja :/ ale až tak to snáď nevadí, brušáky to vyriešia :D

      Odstrániť
  3. Pár výziev som robila ale dokončila som iba jednu a to 2x, bola to drepová výzva. Výzvy nie sú moc pre mňa lebo v robote robím dvanástky, takže úprimne nechce sa mi cvičiť keď prídem domov o pol 10 večer. Ráno zas nemôžem lebo mám strašne nízky tlak a často mám závrate. Tá zombie je však naozaj super! Nikdy som sa s ňou nestretla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To by sa ani mne potom nechcelo :)) Ale si dobrá, mne tie drepové robia najväčší problém :D

      Odstrániť
  4. Já jsem minulý rok dělala 30 days shred od Jillian Michaels a musím říct, že jsem to dokončila. Sice až na třetí pokus, ale tak proč ne :D. Jinak já tyhlety výzvy, kde pořád děláš jedno a to samý nemusím, jsem zastánce toho, že by se mělo posilovat celé tělo a ne jenom určitá část... Takže cvičím všechno možné a snažím se to kombinovat s během. Ale ty výzvy, kde se kombinuje víc věcí jsou uričtě dobrý :).
    BE YOU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si myslím, že tie, ktoré sú zamerané iba na jednu časť tela (alebo jeden sval) nie sú práve najlepšie, ale keď by sa ich pár skombinuje, tak niekedy vzniknú aj celkom použiteľné cvičenia :))

      Odstrániť
  5. Už jsem taky nad nějakým intenzivním a pravidelným cvičením přemýšlela, ale zatím to zůstává jen v mé hlavě :D:D:D, už jsem ale trochu začala zlepšovat stravu, tak se snad ke všemu dostanu hezky postupně. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie si sama :D Ale je super, že zlepšuješ stravu, ja sa aj v tom zatiaľ orientujem :D

      Odstrániť
  6. Už jsem taky nad nějakým intenzivním a pravidelným cvičením přemýšlela, ale zatím to zůstává jen v mé hlavě :D:D:D, už jsem ale trochu začala zlepšovat stravu, tak se snad ke všemu dostanu hezky postupně. :D

    OdpovedaťOdstrániť