• Home

utorok, 7. apríla 2015

Druhý pokus

Ahojte!
asi by som mala začať tým, že tie random názvy pri foteniach outfitov neviem nijako vysvetliť, určite sa čoskoro preorientujem na OOTD ale zatiaľ takto :D

A zajtra už začína opäť vyučovanie. Jéj, všetci sa tešíme... Nie -_-  Možno keby prvá hodina z prvého dňa nezačala písomkou, bolo by to trochu znesiteľnejšie. Ale čo sa dá robiť. Zvyšok učiteliek má ale asi predĺžené prázdniny, takže by som si mala zobrať knihu, alebo pletenie, alebo niečo...

Blúzka by sa viac hodila na teplejšie dni, ale keď sme ju predvčerom kúpili v Auhofe, tak som si ju proste zamilovala :) A plánovala som ju dať skôr na článok New in, ale radšej mám outfitové články ako New in, takže preto je už tu. Možno som ale výnimka, tak do komentáru napíšte, ktoré máte radšej :)

A už ste naladené na pracovné/ študijné dni? :)
Katherine









16 komentárov :

  1. Pěkný outfit. Moc se mi líbí boty a vlasy máš úžasné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezký outfit, ta košile je krásná :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš skvelé vlasy! :)Celkovo máš veľmi zaujímavý outfit.
    Čo sa týka navyknutia si na študijné dni - hmmm, na to si hádam nikdy nezvyknem! Predsa len - škola je škola a prázdniny sú prázdniny :D Tak či onak, už len necelé tri mesiace :3 To hádam už nejako prežijem...
    Pekný deň :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A máš pravdu, to už sa nejako prežije :D

      Odstrániť
  4. Ja sa priznám, že mne sa topánky nepáčia ale uznávam, že sú netradičné a mám rada ľudí čo sa nehanbia si obliecť (obuť) niečo netradičné. Ja mám napr. veľmi osobitný štýl ale tiež sa každému nepáči....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím priznať, že mám aj obľúbenejšie, ale každému sa páči niečo iné :) Inak by to nebolo zaujímavé :D

      Odstrániť
    2. súhlasím, topánky nie sú môj šálok kávy, ale blúzka je krásna, aký je tam vzor kvietky či hviezdičky? má krásnu tmavomodrú farbu :)
      ľúbezná

      Odstrániť
  5. Bílé kalhoty si taky plánuju a léto pořídit:)
    Moc Ti to sluší:))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež sa mi na leto zdali praktické :D
      A ďakujem :3

      Odstrániť
  6. Super fotky! :) Máš riadne vlasy! :O

    OdpovedaťOdstrániť