• Home

pondelok, 27. apríla 2015

Movie tips #2

Ahojte!
Neviem, či som vám už spomínala, ako strašne zbožňujem filmy. Ak nie, tak teraz už áno :D Toto je druhý článok o filmových tipoch, zložený z filmov, ktoré som si za posledné 2 týždne zamilovala, alebo sa mi aspoň zapáčili

1. Into the woods- Do lesov
Stále nemôžem uveriť, že sa tento film k nám dostal až teraz, keď mal v Amerike premiéru v Decembri či kedy. Hrozné. No ale bola som zvedavá na moju milovanú Meryl Streep a Johnnyho Deppa. A nie som veľmi typ na muzikály, ale asi po hodine som si zvykla. Tak celkom pekné zmiešanie Rapunzel, Popolušky, Jacka (zabíjača obrov) a kto tam bol ešte? Aha, červenej čiapočky. Ak by ste čakali Happy Ending, tak asi nie, zomrela tam asi polovica castu, niekoľkí oslepli, takže tak... (prepáčte za spoilery, ale nepovedala som ktoré postavy :D)




2.Popoluška
No...Pôvodne som ani nevedela, či pôjdem- niežeby som nemala rada rozprávky, ale nemám rada, keď spoja Disney verziu a tú starú, česko-slovensko-nemeckú verziu a tvária sa, že ešte nič také originálne nebolo. Ale rozhodne tu na Popolušku nejdem nadávať (keďže je medzi mojimi  nedávnymi obľúbencami). Tie šaty na ktoré bolo spotrebovaných neviem koľko (4-9) km látky a veľmi veľa kryštálov swarovski. Tie nie sú ale na tomto filme to najlepšie. Je tu vyobrazená ako neskutočne silná a odhodlaná postava, čo sa mi veľmi páči. A myslím, že najdokonalejšia vec je aj tak fakt, že kúzelnú kmotru, ktorú hrá Helena Bonham  Carter, dabuje Libuše Šafránková. (Popoluška z Tři oříšky)


3. This means war- To bude boj
Nedávno išla táto komédia v telke, tak ste ju asi videli, ale ak nie, je to super oddychový film. Tom Hardy a Chris Pine bojujú o Reese Witherspoon. Neviem ako vy, ale ja som tím Chris (hej, hral aj v Into the woods). Má neskutočne krásne oči :D




Aké filmy sa vám v poslednom čase zapáčili? Videli ste už niektorý z týchto? :)

Katherine

9 komentárov :

  1. Díky za tipy, až se budu nudit, tak na ně kouknu. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som tiez riadny filmovy maniak, aj ked z tychto som nevidela ani jeden.
    Naposledy som ficala na setkych dieloch hier o zivot, aj ked to nie je uplne moja salka kavy. Radsej mam take realisticke filmy, dramy a tak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nápodobne. Ja teraz fičím na Divergencii :D

      Odstrániť
  3. Tu Popelku chci taky vidět! Já jsem teď koukala na Annu Kereninu a doporučuju! ))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V decembri som pozerala film Popoluška z Talianska natočený asi v roku 2011. Bola to moderná verzia (predpokladám) podobná ako táto. Okrem toho, dej sa odohrával v Ríme a hneď ma to tak naladilo, že by som tam chcela ísť znova. takže aj toto odporúčam - ak sa ti ešte film s podobnou tematikou vôbec chce pozerať. :))

    O ostatných dvoch som ešte nepočula, no ten prvý vyzerá fakt zaujímavo. Možno si ho pozriem. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá tematika ma asi nikdy neomrzí :)) A Do lesov je fakt zaujímavé, len trošku dlhé, ale určite si pozri :D

      Odstrániť
  5. Into the woods i This means war jsem viděla a mám na to podobný názor jako ty. This Means War patří mězi moje neojblíbenější filmy a máš pravdu, Chris Pine a ty jeho neskutečně modrý oči <3, ale i celkově toho herce mám fakt ráda :)
    BE YOU

    OdpovedaťOdstrániť