• Home

streda, 29. apríla 2015

NOTD

 Ahojte!
Máme tu prvý článok o nechtoch, čo ma trochu prekvapuje, keďže laky na nechty zbožňujem, ale zároveň to chápem, keďže čo sa kombinácii týka nie som veľmi kreatívna. 
Rada by som spravila recenziu na tieto laky od Avonu, v odtieňoch Sea Breeze a Golden Vision. Avon laky zbožňujem, takže stačilo vybrať tie správne farby, ak mám byť úprimná, s farbou golden Vision som veľmi spokojná, aj s tým, ako vyzerá na nechtoch. Ale Sea Breeze v katalógu vyzeral skôr ako mint oditeň, nie takýto.... neurčito zelený. Ale na nechtoch vyzerá podľa mňa oveľa lepšie ako vo flaštičke, tak musím povedať, že som s ním tiež celkom spokojná. :)
Čo sa týka výdrže- bez odlúpania vydržia minimálne dva dni (ja som vždy na dolnej hranici výdrže lakov, keďže sa mi všetky strašne rýchlo ošúpu, ale tieto prekvapivo nie). A keď sa náhodou aj trochu špičky odlúpnu, dajú sa dolakovať a nie je to veľmi vidno. Zvyčajne si dávam dve vrstvy, pre lepšiu farbu aj výdrž. Trochu mi vadí vzhľad flaštičiek (ale to je iba detail) a hlavne fakt, že na flakónikoch nie sú napísané odtiene. Cena je okolo 5 eur.
Ale za mňa určite odporúčam, výber farieb a výdrž podľa mňa sadne každému :)

Skúšali ste už Avon laky? :)

Katherine

13 komentárov :

  1. S Avon lakmi skúsenosti nemám, no už som na ne čítala množstvo recenzíí (pozitívnych) a tak... Asi viem čo najbližšie pribudne do mojej kozmetickej zbierky ^^
    Tieto odtiene sú nádherné!

    hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super kombinácia! ja mám od avonu rada rýchloschnúce laky :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! A tie som si nedávno objednala, tak som zvedavá aké budú :)

      Odstrániť
  3. Takisto nemám skúsenosť s lakmi z Avonu... ale mám dosť hojne rúžov z Avonu mamina mi dosť často posiela... mne by sa ale zrejme zišiel dáky na výživu nechtov, neviem čo sa deje ale nechty sa mi "odlepujú" od mäsa a dosť to bolí....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som už zháňala niečo na výživu nechtov, ale skôr iba na spevnenie, keďže sa mi štiepia a niekedy sa odštiepia až neviem kam...

      Odstrániť
  4. No, tak aspoň, že se dá dolakovat v případě odloupnutí. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I really love your style. It's awesome. Now I don't want to miss any news from you. I'm definitely your reader. And, of course, it will be cool `if you read my blog as well! http://whyshy.me/en/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ak ja už som skúšala tieto avon laky a tiež som veľmi spokojná ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milujem laky od Avonu mám ich doma plnú zbierku :)
    Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/04/narodeninova-alebo-jarna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nejsou tam napsané odstíny? Jakože... nikde? Ani dole na krabičce? o.O
    Jinak s Avon laky mám zkušenost, mám jich cca deset, a vydrží věky - minimálně v té lahvičce, jeden mám už tak tři roky a ještě mi nezaschl :D Tyhle odstíny jsou moc krásné :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som zaskočená, že tak dlho vydržia :D A odtiene sú napísané na takej čiernej papierovej krabičke, ale komu sa to chce všetko skladovať :D

      Odstrániť
  9. Naprosto nádherné barvy:) Ideální na jaro:)
    S Avon laky moc dobré zkušenosti nemám. přijde mi, že se hned oloupou:(
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ten stribrny-zlaty je super :)

    http://we-live-healthily.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť