• Home

nedeľa, 19. apríla 2015

PARIS

 Ahojte!
Ako sa máte? :) Máme tu ďalší outfit! Ak by som robila článok o mojich (celoročných) obľúbencoch, jednoznačne by bola na zozname táto kožená bunda a tmavošedé converesy. Ako je určite vidno, sú mi o číslo (ak nie viac) väčšie. A nejako extrémne mi to neprekáža- stále lepšie ako o číslo menšie... Po dlhom čase sme pri fotení nikoho nestretli. Úžasný pocit :D Teda až na tetu čo okolo nás dvakrát išla s pizzou. Ešte, že nešla okolo viac krát, bola som tak hladná, že by som jej ju určite zobrala :D Ale nie, to by som nespravila... teda možno.
Mimochdom, až pri editovaná fotiek som si všimla, že kvôli tej hnedej chobotnici čo mám na hlave mi nie je dobre vidno tričko, ktoré som si teraz tak obľúbila- jednoduché, s nápisom PARIS :)


 

14 komentárov :

  1. Prý hnědé chobotnici... :-D Moc pěkný outfit. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Boty a prívesok ♥ také ja rozhodne môžem..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chobotnica :DD To tričko je super! Po koženej bunde pokukujem už dlhšie, no zatiaľ som neobjavila tú pravú...

    hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ďakujem :) A poznám ten pocit, moju milovanú sem tiež hľadala hrooozne dlho...

      Odstrániť
  4. To tričko je fakt krásné! A to stou pizzou haha :D:D -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A ona to tak určite nevidela, keďže radšej pridala :D

      Odstrániť
  5. To tričko a tá sukňa - super kombinácia! Inak si strašne zlatá na tých fotkách ;)

    www.michaelaslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :3 Aj keď mám vždy z tých mojich výrazov a póz zvláštny pocit :D

      Odstrániť
  6. Pekný outfit... "kvôli tej hnedej chobotnici" s toho nemôžem :D tá kožená sukňa je fakt pekná... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už sa k nej v poslednom čase ani inak vyjadriť neviem :D A ďakujem :))

      Odstrániť
  7. super special color combination but I like the dress!

    http://www.backpackbagchanels.com

    OdpovedaťOdstrániť