• Home

pondelok, 6. apríla 2015

Playlissst

Ahojte!
trochu ma mrzí, že stále tu nie sú nové fotky outfitov, ale keď už sme sa konečne vybrali von (keďže prestalo fúkať tak silno, aby vytrhávalo stromy) začalo svietiť slnko tak, že na polovice fotiek sa odo mňa zle odráža svetlo a na druhej (možno to poznáte) zvláštne výrazy. Zajtra je posledný prázdninový deň, takže snáď bude to počasie lepšie a fotky konečne budú publikovateľné :)

Takže na dnešný článok som si vybrala môj súčasný playlist. V mobile mám 300+ pesničiek, ale to je všetko od Čajkovského po Keshu a počúvam z toho asi 40. V poslednom čase je to týchto 5 (nezávisle od poradia):

1. Elastic heart- Sia

Určite Maddie poznáte už zo Siinho (tak sa to skloňuje?) videoklipu Chandelier. Jej tanec je proste dokonalosť, a stále nemôžem uveriť že má iba nejakých 12. Vraj to video reprezentuje pedofíliu, ale mňa by to ani nenapadlo. Maddie  je neuveriteľne profesionálna.


2. Take a hint- Victoria Justice a Elizabeta Gillies

Text je neskutočne zábavný, a je to pekná alternatíva od "bez teba nemôžem žiť" pesničiek, takže ak niekedy nemáte náladu na love songy, určite si pustite :)


3. London Queen- Charli XCX

Na koncerte Katy sa mi nezdala nejako extra špeciálna, ale keď som ju potom niekde počula a pustila si ju ešte asi 3 krát, začala som ju zbožňovať. Asi už od Charli poznáte I love it (najprv som ani nevedela, že to spievala ona) a toto je podľa mňa celkom podobné. Nabité, energické, proste úžasné...


4. Noserings and shoestrings- Nina Nesbitt

Tak toto si iba pustiť, zatvoriť oči a počúvať. Krásne.

5. I saw her standing there- The Beatles

Beatles is love, Beatles is life. Ešte tu o nich určite uvidíte veľmi veľa, ale v tejto chvíli je to od nich moja obľúbená pesníčka :)

Už ste niektoré z mojich obľúbencov počuli? Aké sú vaše obľúbené? :)

3 komentáre :

  1. Beatles, úžasné, ta písnička se mi taky líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opravdu "barevný" playlist! :-) Mě se Elastic heart moc líbí, vpodstatě zbožňuju všechny její singly!
    A děkujeme za milý komentář, moc nás potěšil a namotivoval :-) Tobě taky krásný začátek týdne!

    Klára z NARA
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. určitě vyzkoušej, je moc dobrý :) znám jen píseň číslo 2 a ta se mi líbí, ostatní slyším poprvé.
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť