• Home

štvrtok, 16. apríla 2015

S-he trblietavá linka

Ahojte!
 A máme tu ďalšiu recenziu, ale toto nie je len tak "nejaká" moja recenzia na make-up. Ja nie som až taký make-upový maniak, teda ja si aj tej kozmetiky veľa nakúpim, ale využívam iba lesky, balzámy, špirály... no zase hovorím odveci, pointa bola, že ešte žiadny kozmetický prípravok ma nejako neskutočne nezaujal (tak ako to býva s oblečením) preto tu asi neuvidíte veľa make-up tutorialov. Ale mojimi favoritmi sú modrá špirála (o ktorej by som veľmi rada spravila recenziu- niekedy v budúcnosti) a táto absolútne dokonalá vec.

Je od s-he, nemám s touto značkou veľmi iné skúsenosti, ale keď som túto linku videla, tak som ju proste musela skúsiť a viete, myslela som, že to bude ako tie trblietavé laky- jedna trblietka na jedno oko, ale nie... je v tom fakt toľko trblietok, že sa človek cíti ako Lady Gaga pred koncertom (trochu predimenované, ale ak máte radi trblietavé veci, je to úplne úžasné :D) Čo sa týka výdrže, je dobré po pár hodinách skontrolovať- pár trblietok zmizne, ale nič vážne. Dobre sa odličuje, čo som úprimne veľmi nečakala. A samozrejme, veľké pozitívum- keď trošičku vyjdete, nie je to vôbec vidno :)

 



 Používate aj iné ako čierne linky? Máte skúsenosti so značkou s-he? :)

Katherine


7 komentárov :

  1. Tak tato linka vypadá líp než černá. :-D
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já stejně preferuji černou linku, ale tato není tak výrazná, taková decentnější než černá, na nějaké příležitosti, nějaké akce do společnosti je to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá pekne, ale ja už trblietky veľmi na očiach nemusím :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerá to veľmi pekne :) laky na nechty od tejto značky nenávidím, ale toto môže byť naozaj fajn :) Okrem čiernej používam aj šedú linku s veľmi jemným odleskom, avšak len príležitostne :) Toto sa mi zdá ale naozaj pekné, pravdepodobne ju skúsim tiež :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vypada pekne, ale ja preferuji klasickou cernou
    beauty world

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moja obľúbená linka!! :) je fakt skvelá

    OdpovedaťOdstrániť