• Home

sobota, 25. apríla 2015

Skin care favourites

 Ahojte!
Včera som bola tak unavená, že som prišla domov a zaspala (obrazne), takže až dnes tu máme článok o mojich obľúbencoch na pleť. Keď niečo skúšam, tak zvyčajne nejdem podľa značky, a to je dôvod, prečo sa tu stretávajú Nivea, VICHY a Garnier :)
Prvá vec na zozname je tento dokonalý gél od Garnier proti pupienkom, rada by som mu spravila aj tri recenzie, keďže je jedna z mála vecí, čo mi fakt pomáha, ale na Slovesku ho prestali predávať, neviem, či ho sťahujú z trhu, tak možno neskôr :) Každopádne, obsahuje zinok, eukalyptus a vitamín B3, a dáva sa na noc.


Druhá vec je tento ľahký denný krém od Nivei, s jemne modrým nádychom, ktorý samozrejme nie je na tvári vidno, ale mne sa neviem prečo strašne páči :D. Obsahuje výťažky z magnólie. Má poskytovať dlhodobú hydratáciu, pôsobiť proti existujúcim pupienkom a pomáha predchádať ich vzniku. Je veľmi príjemný a neupcháva póry.
 A posledný je tento nočný detoxikačný a rozjasňujíci krém na problematickú pleť od VICHY. Obmedzuje produkciu mazu počas noci. Neviem čo je to teraz s tými aplikátormi, príde mi ten dlhý "sosáčik" veľmi vtipný, ale ak si to niekto nedáva na celú tvár ako ja, tak je to asi praktické :D

Akí sú vaši favority na pleť?  Máte už skúsenosť s mojimi? :)

Katherine

9 komentárov :

  1. Hm nič pre mňa ja mám hrozne suchú a citlivú. Najviac mi na takúto fajnovkovú pleť zabrala CC Mixa. Sa mi minula a pár dní som ju nepoužívala a líca som mala zase ako Marfuša. A ešte si neviem vynachváliť Bioderma Sensibio krém to je tiež taký malý zázrak lebo moja pleť je vyberavá strašne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja mám takú zmiešanú pleť, že niekedy sa len dotknem tváre a už som červená, takže sa aj mne hodia veci na citlivú pleť :D

      Odstrániť
  2. Uvedené výrobky vyskúšané nemám... Ja používam na pleť zväčša všetko od Garnier (ani neviem prečo) a nedávno som objavila jeden zázrak v podobe Nivea krému ^^

    hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten od Garnieru jsem měla a také jsem byla spokojená. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tieto výrobky som neskúšala, ja na tvár používam bio kozmetiku ;)

    www.michaelaslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá je najlepšia :) Ale niekedy mi tak dobre nezaberá...

      Odstrániť
  5. ten od nivei som používala aj ja, a asi si ho znova kúpim, len tak na prestriedanie, inak nebol zlý, ale ani nijak extra dobrý :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Děkuji mockrát za návštěvu na mém blogu :). Komentář mi udělal radost, hlavně Tvá chvála ♥ Doufám, že se ke mně ještě někdy vrátíš nebo mě začneš i sledovat! :)

    http://esveronica94.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Taky tyto výrobky jsem ještě nezkusila, ale mám ráda pleťový krém ob firmy Ziaja s kozím mlékem, ten je super :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť