• Home

utorok, 21. apríla 2015

Wraps


Ahojte!
Toto chcel byť recept na koláč, ale ako sa dá vidieť- nie je. Koláč nebol... no nebol žiadna dobrá vlastnosť, ktorá vás napadne. Nechcem dávať žiadne špecifické informácie, lebo ho chcem spraviť ešte raz, tak bude snáď jedlý a fotiteľný, aby som ho sem mohla pridať :D
Takže som sa vám rozhodla ukázať, čo som si v poslednom čase robila na večeru. Nemala som veľmi dobré skúsenosti s polotovarovými tortilami, ale kamarátka mi poradila tie z tesca. No a prekvapivo to nechutí ako baliaci papier namočený v čistiacom prostriedku! Skúšala som aj s tuniakom a grilovaným mäsom, ale pri "klasike" šunka (pro deti) a syr, je najväčšia pravdepodobnosť, že z toho nič nevypadne :D 
Wrap sa má tepelne upraviť- buď 1min v rúre, 15s v mikrovlnke ale 10-20s na panvici. Ja to robím v rúre, a keďže ju vždy zabudnem predhriať, mám to tam asi 5minút... :)

Čo jedávate zvyčajne na večeru vy? Máte radi wrapy? :)

Katherine








6 komentárov :

  1. Toto miluji. Dávám tam všechno. Salám, sýr, rajče, salát..... Mňam. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Salám! Vedela som, že som tam niečo ešte neskúšala dať :D Ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  2. Milujem wrapy.... ja robievam tak, že si osmažím kuracie kúsky... a spravím si domáci kari dressing.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je úplne najlepšie :3 A to ťa fakt obdivuje, ja keď som skúšala robiť domácu omáčku, bolo to...no... nie omáčka :D

      Odstrániť
    2. Nemusíš ma obdivovať domáce dressingy je asi jediné čo viem dobre :D to je skôr smutné

      Odstrániť
    3. Smutné? No ja sa tu nechcem vychvalovať- lebo ani nemôžem, keďže zvládam tak párky, čaj a muffiny. A ani nepijem čaj -_- :D

      Odstrániť