• Home

štvrtok, 14. mája 2015

Catrice-biela ceruzka na oči

 Ahojte!
aj vy máte teraz v škole také rušné obdobie? Včera som mala po dlhšom čase chvíľu voľna, tak ani neviem ako som sa ocitla v kine na francúzskej komédií "Dajte mi pokoj!". Určite spravím ďalší Movie tips článok, ale neviem či sa tu ocitne, keďže to nebol úplne môj šálok kávy. Ale späť k dnešnému článku.

Ako som už hovorila v minulom wishliste, ani neviem prečo som doteraz nemala bielu linku/ceruzku. (Neviem, či sa robia aj biele linky, keďže som si nikdy žiadnu nevšimla, ale mohla byť fajn...) Takže keď som už bola včera v dmke, urobila som prieskum a na moje prekvapenie, biele ceruzky mali v tej chvíli iba od s-he a catrice. Nemám so s-he také zlé skúsenosti ako väčšina ľudí (možno preto, že som skúsila od nich zatiaľ iba jednu vec), tak som na každé oko dala jednu a jednoznačne vyhrala Catrice. Síce je o trošičku menej žiarivejšia ako tá od she, ale to sa snáď pár pretreniami spraví a navyše nezanecháva šupinky hneď po prvom nanesení. Ani som nevedela, že to robia aj ceruzky... No to je jedno. Čo sa týka výdrže, dala som si ju ráno, a vydržala mi doteraz (poobedia). Trochu vybledla, ale stále je ju vidno.
Stála okolo 2 eur, takže by som zase nerobila taký cirkus, ani keby nebola dobrá, ale vážne ma veľmi potešila. Nabudúce k nej dám asi ešte trblietavú linku. Viem, že by sa takáto ceruzka asi viac hodila tmavším dievčatám, a na mne tak nevinikne, ale až tak veľmi ma to netrápi, lebo som si ju fakt zamilovala :D


Aké farby ceruziek preferujete vy? Skúšali ste už bielu? :)

Katherine

9 komentárov :

  1. Bielu väčšinou používam na vnútorný kútik oka (keď sa teda namaľujem čo nie je často :D) ale raz som ju aj použila ako linku a bolo to super.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já bílou barvu používám spíše jako bázi nebo na spodní waterline, tak mi to vyhovuje nejvíce :)
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bielu ceruzky si dávam na vnútornú líniu spodného viečka, opticky to zväčšuje oči :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hi dear, you have such a lovely blog and great post, did we follow each other already? If not, would you like to follow each other on BLOGLOVIN and INSTAGRAM? if you decided to follow me, PLEASE let me know so I can follow you back.

    My Blog: ‪ http://lovjoice.blogspot.com/ ‬
    Bloglovin: https://www.bloglovin.com/blogs/love-joice-3831938
    Instagram: https://instagram.com/l0vej0ice

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já používám bílou tužku na vnitřní linku :). Opticky to zvětší oko a pak máš obrovská kukadla :D. Ale i takto to vypadá super. Já bych k tomu dala ještě řasenku a nádhera, neobvykle pěkné :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je to hezké, sluší Ti to, ale já souhlasím s EsVeronica. Já taky používám bílou linku jen na vnitřní linku :-)

    Klára
    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja síce bielu linku nepoužívam, ale vyzerá to pekne ;)
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Škola je ted rušná nu :) linka zajímavá, bílou nepoužívám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Používám bílou občas na vnitřní linku, ale největší favorit je u mě černá a šedá, sem tam použiji i jiné barvičky :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť