• Home

piatok, 1. mája 2015

Fashion marš

Ahojte!
rada by som pridala pár fotiek z dnešnej úžasnej akcie- Fashion marš. Čo bol pochod modeliek naprieč Bratislavou (no dobre, iba Starým mestom) v modeloch od módnych návrhárov- Annamária Kiss Kósa, Boris Hanečka, Marcel Holubec W., Michaela Ľuptáková, Lenka Sršňová a Ľubica Poncik. Sprievod začal okolo šiestej a končil okolo ôsmej. Sprevádzala ho dokonalá hudba bubnov a možno tam bol aj saxofón, už si veľmi nepamätám, ale bola krásna a energická. 
Najviac som si zamilovala model s červenou kapucňou (červená čiapočka). Proste dokonalý. A na predposlednom obrázku šaty s tyrkisovým orámovaním a mriežkou. Ako sa dalo pochopiť, sponzorom akcie bol Magnum, keďže modelky popri chodení po meste jedli nanuky :D
Chystáme sa na Červený kameň, na burzu starožitností, tak možno aj o tom sa tu čoskoro objaví článok :)

Boli ste na Fashion Marš? Alebo na podobnej akcii? :)

Katherine














13 komentárov :

  1. Vidím, že je tam aj Eva Sakálová, ktorú mám veľmi rada, len škoda, že som tam nebola :(

    www.michaelaslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. waw to by som si rada pozrela. konecne odvaha do slovenskych ulic :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. parádne, farebné, ja som ich len zahliadla, sediac vo Foxforde :D ale zrazu za oknami dúha v tom šere :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow, vyzerá to super, vôbec som o tejto akcií netušila :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak na tohle bych se taky ráda podívala. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Škoda že som tam nebola muselo tam byť super :')

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie ‚outfity’ sú nádherné, fakt krása, keby sa niečo také nosilo normálne, bolo by to fakt super!
    Inak som si všimla, že je tam aj Katarzia! Ak by som bývala v Bratislave, hneď by som sa prišla pozrieť. Waaau! :-)
    (tíško ti závidím tú Katarziu)
    A ak chceš, kukni sa aj na môj blog → Girl Who Is Obsessed. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tento rok som bohužiaľ nebola, kdeže som predávala akurát na Bratislavskom Majálesy na Májovom džeme, takže len obdivujem foto ostatných :) kdeže viem z minulého roku, že je to naozaj skvelý zážitok to vidieť, a veru aj tento rok by som si vedela čo to vybrať :) ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne bolo zase ľúto, že som sa nedostala na Majáles :D A ja som bola teraz prvý krát, tak snáď akcia bude pokračovať aj ďalšie roky :)

      Odstrániť
  9. ze som tam nebola ...
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Woow...Nikdy jsem na takové akci nebyla, ale vypadá to hodně dobře a zajímavě! :)

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Beautiful and chic look! Love the shoes, great color and pop of color!


    http://www.hollisteroutletestore.com

    OdpovedaťOdstrániť