• Home

nedeľa, 31. mája 2015

french kiss

Ahojte!
Želám vám krásnu nedeľu! Slnko svieti, vtáčiky spievajú, taký fajn deň na nákupy. Tak uvidíme, či sa mi bude chcieť prevetrať tú zľavovú knižku z časopisu Emma. Alebo možno budem kvalitne... nič nerobiť ako včera. Ale nie, raz som si prečítala polku z učiva, z ktorého idem zajtra odpovedať a vyhádzala a naspäť nahádzala skriňu s oblečením. Ako ja len zbožňujem tieto ťahajúce sa posledné týždne pred koncom školy.... Už viete kam idete v lete? Do hotela k moru, alebo pozeranie pamiatok? Mňa v chvíľach krutých, nad utorkovou písomku z geografie bude držať nad vodou asi iba to more, kam sa dostanem hneď po vysvedčení. Tiež sa teším na pozeranie nejakých hradov, alebo termálnych kúpalísk, tak možno urobím článok o tom, kam by som sa cez prázdniny chcela stihnúť pozrieť...

K outfitu- asi by sa všetky dali zhrnúť ako "k čomu všetkému som schopná si obliecť čiernu koženú bundu". Snáď ju v budúcom už vynechám :D A takisto som si zabudla dať make-up (trápne), takže si pripadám ako zemiak skrížený so šťeniatkom... (preto pomenej fotiek) Nevadí, učíme sa na chybách a navyše môžem použiť hashtag #nofilter (alebo možno nie, v instagrame sa vôbec nevyznám) :D

Katherine







21 komentárov :

  1. Bože ty si aká krásna! :) Skvelý outfit aj pozadie :) ruže sú skvelé :) Ja zatiaľ neviem, kam idem v lete, možno pôjdem do Poľska keď tak, ale to bude asi všetko :) enjoy little cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ále, teraz sa budem červenať :3 Ďakujem a tie ruže ma tiež hneď zaujali :)

      Odstrániť
  2. Máš pravdu, že tyto týdny před prázdninami se děsně vlečou.. já už myslím na prázdniny od chvíle, co přišel květen. Už aby to bylo za nami.
    Užij si moře, to ti teda fakt závidím, já se dostanu možná tak na zahradu k babi. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkný outfit :) Sluší ti to.
    xx Sab | http://thechicflair.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ná léto ještě přesné plány nemám, ale někde na pár dní bych chtěla jet. :-) Moc pěkný outfit.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. lovely post :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. moc pěkné :)
    P.S.: Zvu tě na giveaway ke mně na blog :)
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ta sukně je nadherná! moc se ti ten outfit povedl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. "K čemu všemu jsem schopná vzít si koženou bundu" :D :D Sluší ti to! :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvelé fotky! A máš úplne dokonalú sukňu! Aj strih, aj farba je super! <3
    http://31shadesofaubergine.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi krásna si! a páči sa mi tvoj štýl

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Veľmi krásna si! a páči sa mi tvoj štýl

    OdpovedaťOdstrániť
  12. This is style clothes no timeless,thanks for you share.

    http://www.lvbagukshop.com

    OdpovedaťOdstrániť