• Home

streda, 6. mája 2015

Little april favourites

 Ahojte!
máme tu prvý post o obľúbencoch! Aj keď som už čítala toľko podobných článkov, keď som začala rozmýšľať nad vecami, ktoré sa mi v Apríli páčili, nič ma nenapadlo. Ale potom som si predsa len spomenula na pár vecí, ktoré v poslednom čase úplne zbožňujem. Takže to bude taký favourite/random post :)

 1. Lak na nechty od Sally Hensen v odtieni Celeb city- Nosím predovšetkým strieborné šperky, takže to s nimi vyzerá celkom dobre :)
2. Baby Lips- no to asi nepotrebuje opis, ale mám tento lesk/balzám/čokoľvek veľmi rada a aj ten jemný červený odtieň
3. Tmavomodrá špirála od Pupy- už som to možno hovorila, ale chcem jej spraviť recenziu, lebo je fakt super, tak k nej teraz nechcem veľa rozpisovať :)
4. Korektor od Rimmelu Stay Matte- tiež žiadna novinka, ale jeden z mála korektorov, čo nevyzerá na mojej pleti tmavo/oranžovo ...
 Tento ružový náhrdelník som si veľmi obľúbila, nosím ho k čiernym, bielym topom, k sukni aj džínsom, len dúfam, že nie je veľmi vidno, že som ho kúpila v oddelení s detskými šperkami :D

Neviem, či máte radi playlist články, a ani neviem, či v blízkej budúcnosti nejaký plánujem, tak iba pridávam Dark paradise od Lany Del Rey. Ja ju veľmi nepočúvam, ale túto pesníčku som si v apríli tak obľúbila, že ju počúvam neustále :3

Z nových filmov za apríl- Do lesov, Popoluška, Avengers, Rezistencia, Rýchlo a zbesilo, a možno ešte nejaké, na ktoré som zabudla, je môj totálny favorit Rezistencia, ale to už viete :D

Akí sú vaši favoriti za Apríl? :)

Katherine Star

17 komentárov :

  1. Z filmů by to bylo také Rychle a Zběsile ♥ A co se týče písniček, tak jsem si oblíbila Zaru Larsson - Uncover :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten strieborný lak je skvelý, vo všeobecnosti laky Sally Hansen sú super. A inak mám rada playlist články - sama ich robím každý mesiac...:))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lana je super má skvelé pesničky :) Rezistenciu som si tiež obľúbila je to naozaj pecka... a baby lips si už dlho plánujem kúpiť počula som o tom samú chválu :)
    http://www.allmoblogg.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten náhrdeník je super a čo, že je z detského ja si idem zajtra kúpiť šaty z HMka z detského oddelenia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Náhrdelník vypadá zajímavě a vůbec mě nenapadlo, že by mohl být z dětského oddělení. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. laky Sally Hansen mám v pláne vyskúšať aj ja, tak som zvedavá a náhrdelník je super jarný/letný :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne ten babylips nevyhovuje, inak super vecičky :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pěkný náhrdelník a taky by mně nenapadlo, že by mohl být z dětského oddělení :-)
    TeriMiss

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny náhrdelník, zaujímalo by ma, ktoré dieťa nosí takéto šperky :D Super článok ;)
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I like Lana so much :) nice blog :) would u like to observe each other by GFC? :)
    greetings
    Vivi:)

    Vivienne Night Blog
    www.viviennenight.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Lana Del Rey je moja TOP!! :3 a zase Baby Lips je snáď najhorší balzam, ktorý doma vlastním xD

    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten náhrdelník mne pobavil :D Dnes se mi stala také super historka s náhrdelníkem. Byla jsem v Pimkie a koukám tak na náhrdelníky a vždy když si přečtu cenu 399 Kč, vždy vrátím věc zpět. Prodavačka už asi mé nechápavé pohledy nevydržela a odkázala mne do oddělení slev nebo na eBay, jestli mi přijdou normální ceny přemrštěné.Děkuji za tip paní prodavačko, protože na eBay si stejných náhrdelníků koupím 10 :D ¨
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ten náhrdelník vypadá skvěle :D :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, tak budu ráda, když se zapojíš:)
    www.lovies47.cz

    OdpovedaťOdstrániť