• Home

štvrtok, 21. mája 2015

Movie tips #2

Ahojte!
Poznáte tie stránky na fb tipu "priznania dievčat" alebo "priznania nadrogovaných" (len príklady, hej? :) Lebo teraz by sa mi tam dokonalo hodilo priznanie tipu "Volám sa Katarína a na učivo na zajtrajšiu veľkú písomku som sa ani nepozrela..." To by sa asi hodilo do priznaní nejakých škôl, ale to je jedno.... Podstatné je, že touto písomku (nech dopadne akokoľvek) sa končí (aspoň nachvíľu) toto rušné dvojtýždňové obdobie plné písomiek a konečne bude čas aj na outfitové články, ktoré tu neboli asi 10 rokov, čo mi je dosť ľúto, ale asi tie stresy poznáte...


Takže by som sa rada presunula, k dnešnému článku, čo bude snáď posledný neoutfit článok a síce ďalšie filmové tipy. Toto je taká moja uchýlka- strašne rada počúvam o filmoch, čítam o filmoch a píšem o filmoch, ale viem, že niektorí si na filmy až tak nepotrpia, takže pri nejakom "Movie tips #95" mi pokojne do komentáru napíšte, že by sa patrili aj iné články, lebo niekedy sa pozabudnem....


1. Vampire Academy
Tak toto je vážne moja nová srdcová záležitosť, keď mi to kamarátka opisovala (knižnú sériu) myslela som, že to bude niečo na spôsob Upírskych denníkov, ktoré ma po 8. knihe prestali baviť. Tak som to ani nechcela začínať, ale nejako som sa dostala k tomu, že som si pozrela film. A poviem vám, že aj napriek zvláštnemu dabingu a podľa mňa dosť slabého mužského obsadeniu, bol ten film super. Hlavne vínovo čierne outfity Rose, ktorá je inak neskutočný badass. Nechcem veľmi hovoriť dej, lebo by som povedala všetky spoilery, ale ak ste čo i len trochu na fantasy, určite si pozrite :)
 







2. Big Hero 6
Myslím, že toto ani nepotrebuje predstavenie, teda aspoň sa mi to zdá, keďže každý koho sa na to spýtam povie niečo ako "jéj, tam je Baymax..." A hej, je zlatý, ale je to aj veľmi zaujímavý Disney film, keďže tam nie je iba smrť rodičov a brata, ale aj túžba po pomste a voľbe vysokej školy a proste také veci ktoré by nezasvetenci do tohto žánru tu vôbec nečakali. Hovorím o tomto filme trochu stroho, lebo som bola ešte pred sledovaním ovplyvnená tým, že sa fanúšikovia dušovali, že je to lepšie ako Frozen. A Frozen je moja srdcová záležitosť už asi 2 roky (vlastne odkedy to malo premiéru), takže s týmto určite nesúhlasím, ale veľmi pekné...
3. Artista
Možno ste už zvyknuté, že u mňa je to vždy zmes takých rôznorodých vecí, tak aby tento článok nebol výnimka, do tretice tu máme úžasný film o nástupe hovoreného filmu, ktorú úplne vyradí (neskutočne atraktívneho) herca, ktorý je zvyknutý iba na nemý film.

Aké filmy ste si v poslednom čase zamilovali vy? Videli ste už niektorý z týchto? :)

Katherine

8 komentárov :

  1. Z těchto jsme žádný neviděla, ale v podlední době jsem asi po milionté koukala na Klub rváčů.
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Big Hero 6 sa chystám v blízkej dobe ale chcela som najskôr vidieť Boxtrolls. A keďže som ich už videla plánujem toto :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Díky za tipy! Neviděla jsem ani jeden.))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zaujal ma ten artista, takže istotne pozriem :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Souhlasím s Lúbeznou, taky mě nejvíce zaujal Artista :-)

      Klára
      NARA // czech fashion blog
      www.natalieklara.blogspot.com

      Odstrániť
  5. Nevidela som ani jeden avšak už strašne dlho sa chystám pozrieť si Vampire Academy, ale ešte som sa k tomu nedostala :D
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Musím se na Big hero podívat. :) děkuju za tip

    OdpovedaťOdstrániť