• Home

pondelok, 25. mája 2015

Rainy day, sunny mood

 Ahojte!
ako vám vyhovuje toto upršané počasie? Asi budem znieť divne, ale ja som s ním veľmi spokojná. Dnes to tak fajn vyšlo, že keď som sa ráno zo školy uliala k zubárke, potom bolo pekné počasie (a keďže mi nedala tú "hodinu nejedz" blbosť) mohla som si dať niečo ľahké na jedenie, skočiť do Baumaxu a potom do školy, kde ako som zistila, nám odpadli hodiny, takže sme končili 11:30. Super, ale nemala som program, tak sme iba s kamoškami skočili do Centralu, pred ktorým nás stopli nejaké milé baby z panaeurópskej vysokej školy, takže potom ani neviem ako som sa dostala pred kameru a odpovedala na otázky o lekároch. Večer sme sa ešte aj dostali fotiť, takže dnešné upršané počasie mi celkom sadlo :D

A ako ste sa mali vy? :)

 Katherine







18 komentárov :

  1. Jsi asi jedna z mála, které to deštivé počasí vyhovuje. :-) Fotky jsou moc pěkné, vlasy máš nádherné a ty fialové boty jsou parádní. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To tričko je super! :D Mám úplně chuť na donutky :D :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa páčia rifle. Mám úchylku na takéto potrhané a vyšúchané zodraté rifle :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D Ja ich tiež úplne zbožňujem, ale doteraz som mala iba zodraté kraťasy, tak konečne sa môžem takto odhaľovať aj v zime :D

      Odstrániť
  4. Máš krásné vlásky! a outfit je taky nádherný:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kdybych nebyla celiliak, hned bych si běžela pro koblihu! :D
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/2015/05/nakupy-novinky-za-kveten.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rozkošné tričko! Jinak ti závidím "optimismus" nebo jak to říct, co se ošklivého počasí týče, já mám vždycky chuť si zalízt do koutku a umřít :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A určite nie je čo závidieť, keďže ja to mám tak trochu naopak a v lete počas tých výpekov by som najradšej zaliezla niekam do diery :D

      Odstrániť
  7. Outfit super a počasí by tolik nevadilo, kdybych neměla zrovna takovou hloupou náladu :D ...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mne sa straaasne pacia tvoje tenisky!

    Pozyvam na GA o kozmeticky balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty džíny jsou.. prostě boží. Docela dlouho podobné hledám, no nedaří se mi. Najdu co se mi líbí a vypadám v tom jako hroch. :D neva, vzdala jsem to :D
    To urpšené počasí v minulém týdnu bylo na prd. Furt sem chtěla jen spát a nezachránilo mě ani kafe.

    OdpovedaťOdstrániť