• Home

pondelok, 4. mája 2015

RED ROCK

Ahojte!
Chcela som pridať fotky z burzy starožitností, ale trochu pršalo, a bolo tam veľa maníkov v čiernom z dlhými vlasmi, takže som rada, že ma nezasvetili do nejakého satanistického rituálu, nie že by som ich ešte fotila :D  takže je to pár random fotiek z Červeného kameňa.
Inak dnes bol veľmi príjemný deň, keďže sme písali test z fyziky s učiteľkou, ktorá robila niečo na počítači (a my menej počestní študenti vieme, čo to znamená....)
A teraz som neskutočne závislá na Divergencii,takže tu možno čoskoro vyskočí recenzia na Rezistenciu film, alebo niečo z rozhovorov alebo
 
ježiš, ako sa to sem dostalo :D












 Bol tam aj normálny (modro, zeleno, farebný) páv, ale ten sa niekam schoval.... potvora... -_-


Aký je váš obľúbený hrad- resp. taký, na ktorom ste už párkrát boli? :)

Katherine

8 komentárov :

  1. Pěkné fotky, mám ráda takové výlety. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekné fotky...ale to s tými satanistami ..:D ?? :-) ja tiež čítam Divergenciu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky jsem včera psala test z fyziky, ale dalo se to. Dnes zase dva testy z chemie. Jinak Divergenci mám taky ráda, ale nejraději bych si přečetla i knížku, až budu mít trošku více času :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tí čiernovlasí mohli byť celkom zábavní na fotkách :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéj Divergenciu zbožňujem ♥ Máš aj knihu Štyri?
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky, já mám nejradši Hlubokou a Český Krumlov, ale nejvíc jsem navštívila hrad a zámek v Horšovském Týně, kam to mám blízko a vše prolezlé snad 100x :D

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekné fotky :)
    Na Červený kameň sa chystáme aj my zo školy (ach, to zas bude), i keď som tam bola za môj "mladý život" už asi milión krát.

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výlety zo školy sú radosť :D Aj keď stále lepšie ako miliónty krát na Železnú studničku :D

      Odstrániť