• Home

nedeľa, 17. mája 2015

Senec

Ahojte!
Škola sa konečne uvolnila, takže som strávila víkend v Senci, kde som samozrejme nemala wi-fi, takže keď som doma- hor sa na internet. Asi by mi malo chýbať, že sa už neprechádzam okolo jazera a nejem tie úžasné nanuky čo farbia jazyk, ale ako určite viete, aj Tumblr a Weheartit má svoje čaro.
A viem, že by sa to viac hodilo na "dlhé zimné večery", ale chcem začať pozerať nejaký nový seriál. Buď Supernatural, alebo Reign, nie som si úplne istá ktorý, lebo obidva majú veľa fanúšikov, tak budem rada keď mi napíšete, či niektorý pozerávate. A aj keď ešte nemám dočítanú ani celú sériu Divergencie, chcela by som začať čítať Selekciu alebo Vampírsku akadémiu.
No...toľko k môjmu lemrovaniu za posledné dni a pripravujem NEW IN zameraný na šperky, tak by sa tu mal pozajtra objaviť :)
Najlepší wrap aký som kedy jedla...

A ostatní ma dráždia s takýmito dobrotami :D

A k tomuto poslednému obrázku by som rada dodala, že niekedy aj 2-3 roky stará pyrotechnika vám neodtrhne ruku :)

Ako ste strávili víkend? Čo teraz pozeráte/čítate? :)

Katherine

7 komentárov :

  1. Joj nemala som to pozerať teraz, lebo už som zas hladná :D Inak ja teraz nič nepozerám ani nečítam, aj keď mám 3 nové knihy, ale nič nestíham kvôli škole :(
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Týjo, sice snídám, ale takový oběd či večeře by se mi líbila :D. Já si teď hlavně čtu skripta a poznámky ke zkouškám, takže moc není o co stát :D. I když je to někdy zajímavé, to musím říct :) Ale mít z toho zkoušku :(..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta tortilla mi dala, teď mám taky chuť :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O.. ted musím jít a dát si něco k snědku :D

    OdpovedaťOdstrániť