• Home

štvrtok, 28. mája 2015

Surprise New In

Ahojte!
trochu zvláštny názov pre článok, ale hneď to vysvetlím. Otec bol na služobnej ceste, tak sme s mamou išli na víkend (hej, veľmi oneskorený článok) k starým rodičom. A keďže som si zabudla celú kozmetiku a vlastne všetko pleťové, mama skočila do drogérie a kúpila.... také trochu random veci, ktoré by sa mi mohli hodiť. Aj som povedala, že na tie dva dni by mi stačila čistá (kludne trochu oranžová) voda, ale s mamou vždy v drogérii niečo vyberieme. Trochu mi to pripomína ten slogan Dráčika- "Bez hračky neodídeš". Tak skôr to mám tak u drogérii s leskami/lakmi/blbosťami...

Už sa aj poberiem k jednotlivým kúpencom (a čo, že mi to autokorekcia podčiarkne :D), len som sa chcela opýtať, aký mobil by ste mi odporučili, keďže ten môj mi včera padol do záchoda. A presne si pamätám, ako som sa smiala tým ľuďom v komédiach, že to sa v skutočnom živote nemôže nikomu stať a... pozrime. Úzke džínsy bez predného vrecka sú proste blbá kombinácia...
 Prvá vec na zozname je táto čistiaca voda od Nivei, ktorej som sa extrémne potešila, lebo dokonalo jemne vonia a Nivea je moja láska medzi krémami a starostlivosťou o pleť.

 Linka vo fixke a tmavo šedá ceruzka na oči od Miss Sporty.
Tak toto sa mi až tak netrafila, keďže linku vo forme fixky nepoužívam a je na mňa aj trochu svetlá, ale ceruzka je fajn, dobre sa nanáša a má celkom dobrú pigmentáciu.

 A aj keď to určite nie je vôbec vidno, tento sprchový gél som fotila o inom čase a až teraz som si uvedomila, že nevynikne tá "radioaktívna" farba (tak volám všetky neprirodzené), ktorú mám najradšej. A tento gél vlastne nie je iba na víkend (to by som sa musela sprchovať 10krát denne), ale vyzeral tak pekne, že by ho bola škoda nevyskúšať :)


Máte už skúsenosť s niektorým z produktov? Aké sú vaše obľúbené sprchové gély? :)

Katherine

10 komentárov :

  1. Tú linku na oči od Miss sporty mám aj ja :)
    A ja osobne by som si nekúpila nič čo má for all skin types lebo zaručene to na môj typ nie je :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čistící voda od Nivei vypadá dobře. :-) Mobil si budeš muset vybrat sama. Já si vždycky najdu takový, který se mi líbí a potom na netu hledám recenze a podle nich se rozhodnu. Teď mám Samsung galaxy ace 2 a mám už ho pěkně nastavený tak aby vyhovoval mým potřebám. I jsem si na něj koupila kryt na aliexpressu, tak jsem spokojená.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mám veľmi rada samsungy, teraz mám asi zálusk na Samsung Galaxy S4 mini, ale stále rozmýšľam aj o iných modeloch. Veľmi sa mi páči, že sa na to dá zohnať dosť obalov, ale na aliexprese som ešte nepozerala, tak vďaka za tip :)

      Odstrániť
  3. Já mám Lumii 535 a jsem absolutně spokojená ♥. Hodně lidí to odsuzuje nebo si na ni netroufne, protože nemá Android, ale můžu z vlastní zkušenosti říct, že je bezvadná :). Mám ji v krásné zelené barvě a neměnila bych. Teď si ji dokonce bude pořizovat i kamarádka :). Ale výběr je na Tobě :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Můj mobil párkrát už do záchoda málem spadnul, tak znám tyhle trable. Já mám Huawei G510 a jsem docela spokojená, i když bych doporučila spíš novější verzi, je to myslím G630 nebo tak nějak :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Z tohto co tu mas som sice nemala nic, ale ta voda od nivei vyzera super :)

    Pozývam na GA o kozmetický balíček, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten poslední sprchový gel je super a krásně voní, mohu jen doporučit! :)
    tribanany.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Adidas sprcháč som ešte nemala, ale deodorant áno a po čase mi prestal voňať :) Ale sprcháč by som skúsila, predsa len, je to iné ako deo :) Inak Nivea je skvelá značka, jedna z mojich naj :) enjoy little cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  8. s mobilom v záchode si pobavila :D ja mám sony xperia neviem aký a vyhovuje mi, predtým som mala htc aj ten bol fajn, inak sa v tom veľmi nevyznám :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Such a beautiful selection of dresses

    http://www.globalhandbag.com

    OdpovedaťOdstrániť