• Home

nedeľa, 10. mája 2015

Wishlist #1

Untitled #86 Ahojte!
Prepáčte, zabudla som spomenúť, že ideme na výlet, preto neboli pár dní články, ale už som spať, tak som sa rozhodla pridať wishlist, ktorý by som rada ešte do leta stihla nakúpiť :)

1.Modrý klobúk- táto jediná položka sa veľmi nevzťahuje na leto. Teraz skôr zháňam klobúky z menej nepriedušných materiálov a v svetlejších farbách, ale túto lásku si musím zaopatriť potom do jesene...

2.Čierne lodičky- toto bude znieť hrozne, ale fakt nemám jediné normálne čierne lodičky. Minulý rok som ich nejako nemusela, takže mám v botníku iba krikľavo ružové, ktoré sú (šokujúco) zle kombinovateľné s tou čiernou a šedou a čiernou čo som v poslednom čase nosila.

3. Náhrdelník s minerálom- včera som osrdiečkovala na WEheartIt asi sto takýchto náhrdelníkov, tak by sa patrilo, aby som si aj ja taký zohnala :D



  
4. Biela sukňa- ešte neviem či chcem kruhovú alebo skladanú, ale tiež nechápem, ako je možné, že nemám čisto bielu (nezdobenú) sukňu...

5. Kimono- už mám jedno, možno aj dve, ale to je ako červený rúž- viac neuškodí....

6. Galaxy alebo červené kraťasy- neviem prečo zrovna jedny (alebo oboje) z týchto dvoch, ale modré, čierne a dotrhané som nosila doteraz dlhé džínsy, takže kraťasy by mohli byť zaujímavejšie...

7. Biele sandále- ani vám nebudem hovoriť, ako som videla v Baťovi takéto podobné, úplne dokonalé, ešte aj s veľkými kameňmi, ale nemali moje číslo....

8.Biela linka- toto sa splní asi ako prvé zo zoznamu. Je tam stále iba preto, že vždy keď sme v Dmku na to zabudnem :D

Tak... toto bol približne môj terajší wishlist. Čo máte v obchodoch vyhliadnuté vy? :)

Katherine

7 komentárov :

  1. Super wishlist, já teda takové klobouky nosím i v létě, mám takový černý, který taky není moc z předyšných materiálů, no já ho ráda nosím :-)

    Černé lodičky taky nemám, respektive mám, ale nějakou záhadou, jsem si domů donesla zlé číslo, teda v obchodě mi seděli, ale doma už ne.

    Bílou sukni taky nutně potřebuju, když o tom teď tak přemýšlím, a kimono nejspíš taky...

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Momentálně si dělám zálusk ještě na nějaké kraťásky :). Jedny jsem si pořídila nedávno, ale ještě by to chtělo :D. A už delší dobu toužím po Air Maxech, ale to ještě na dýl. Než budou penízky :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super wishlist, aj ja sa ho chystám spraviť ;) A tie náhrdelníky sú úžasné! ♥
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som si teraz tú skater sukňu objednávala z ebayu ale čiernu, strašne som po takej túžila, kryštál mám čierny a tie sandále na obrázku sú božie. Vlastne keď si to tak vezmem na tom prvom obrázku sa mi páči všetko, okrem červených kraťasov. Nemám rada červenú ale hlavne, že dosť podobné mám a aj ich nosím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Přiznám se, nemám žádné basic černé lodičky na nižším podpatku (takové, aby se v nich dalo běhat po městě) a proto je nutně potřebuji sehnat!!! :D A klobouky...ty budou vždy má láska, momentálně sháním úplně obyčejný velký černý, ale jediný je v háemku za strašné peníze :(
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ten klobouk musím mít! Modrý, bílý, to je fuk. A nejkrásnější je na dlouhých vlasech. A šperky bych volila lila, ne průhledné, ty fialové se mi hrozně moc líbí. :)

    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hezký wishlist :) Mimochodem máš hezký blog, rozhodně jsem ho nenavštívila naposledy!! Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou (čtenářství vždy ráda oplácím)!! Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovedaťOdstrániť