• Home

utorok, 2. júna 2015

Favourite fitness vlogers

Ahojte!
Poznáte to, keď si naplánujete článok a niečo vám úplne prekazí plány? Toto chcel byť recept na čerešňový koláč, keďže sme mali celkom dosť čerešní, tak som ich chcela využiť, ale prišla som domov a samozrejme- sestra ich zožrala spapala. Tak buď pohľadám iný letný recept, alebo ho urobím s jahodami. No uvidíme. V škole sa celkom fajn opisovalo učilo a z krátkej slohovej práce na tému móda som dostala dvojku, lebo som používala čechizmy... S čím asi nič nespravím, keďže o niektorých slovách fakt neviem, či sú aj v slovenčine ak sa nepozriem do slovníka (čo nespravím, lebo kto by sa díval do slovníka :D) Tiež to máte niekedy tak?

Takže dnešný článok bude na tému cvičenie. Už tu jeden podobný bol, s workoutovými výzvami, ale v poslednom čase som skôr začala pozerať vlogy a cvičiť s tými vyšportovanými babami- lebo keď cvičím to čo ony, ani sa nenazdám a budem tak vyzerať :D




Takže moje obľúbené cvičebné videa sú od Rebecy z kanálu XHIT, asi ju poznáte, ale ja som ju objavila len nedávno  a úplne ju zbožňujem. Keď som si ju prvý krát pustila, zaskočil ma jej hlas- už ani neviem prečo, keďže som si už zvykla... A tie časomiery pri jednotlivých cvikoch sú ako dar z nebies. Niektoré tie fit vlogerky, že "držte zpevnená... držte..." a ona si tam v pohode drží a mne sa tuky hádžu na všetky strany....


A veľmi rada mám aj videá od Namraty Purohoit. Veľmi sa mi páčilo, že napríklad aj pri týchto cvikoch na brucho, dáva alternatívy pre tých, ktorí ešte až tak veľmi zdatní nie sú a aj pre tých pokročilejších...

Toto sú moje dve najobľúbenejšie fitness vlogerky a aké sú vaše? :)

Katherine

14 komentárov :

  1. Hi hi. Já když jsem začínala se svým přítelem, tak jsem někdy ten slovník na googlu otevřela a podívala se. Protože slova jako ranajky, bielizeň apod. byly pro mě kdysi cizí slova. :-D Teď už je to v pohodě.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Žádné oblíbené fitness vlogerky nemám, ale skvělý je Shaun T!! Cvičil podle něj bývalý přítel a abych pravdu řekla, tak to byla fakt dost velká zabijárna :D. Ty ženský, co ta s ním cvičí, ty jsou jak nějaký stroje :D. Koukni na nějaké video :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka za tip, pozerala som to a fakt.... som sa unavila len z toho pozerania :D

      Odstrániť
  3. Tak nějak se mi fitness blogerky vyhnuly obloukem. Ráda koukám na zahraniční youtuberky, ale zrovna fitness mne nějak nikdy netáhlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja som začala cvičiť podľa videí na youtube a obľúbila som si https://www.youtube.com/watch?v=mBiWl_4fbzk toto video a ešte https://www.youtube.com/watch?v=0NIvRAaOdlQ toto cardio.
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak já žádné fitness vlogy vůbec nesleduju teda, nebaví mě to :D Ale zkouším teď jógu, tak uvidíme, jestli se to chytne! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Děkuji za tipy na fitness. Do léta už asi štíhlou a zpevněnou postavu nestihnu, ale do příštího roku bych už to zvládnout mohla. Nedávno jsem zkoušela provařenou Jillian a málem jsem toho vypustila duši :)

    The decadence of decay

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež to už asi veľmi nestíham, ale tak snáď cez leto sa to rozbehne :D A tiež ju vyskúšam, čím horšie tým lepšie :D

      Odstrániť
  7. Tahle videa mám ráda a když mám chuť cvičit, vždy cvičím podle nich :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. podle Rebecy cvičím snad nejraději a celkově XHIT je na cvičení můj nejoblíbenější kanál :)
    Zvu tebe i tvé čtenáře na giveaway, která se koná na mém blogu :)
    GIVEAWAY TADY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aj ja sledujem pár takých youtuberek, takže ďakujem za ďalšie inšpirácie. :) Pekný článok.
    Zároveň by som ťa chcela pozvať na moju giveaway tu: http://allyblueberry.blogspot.sk/2015/05/2nd-giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  10. VS wourkouty úplně zbožňuju, tyy jsou fakt super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já už teď cvičím jen ve fitku jelikož mám malý byteček a celkově mne třeba skupinové lekce dost nakopnou k lepšímu výkonu :))) Ale holky z VS aspoň minulá várka, byly skvělé :)

    Lenny Mali i Danmark

    OdpovedaťOdstrániť