• Home

sobota, 6. júna 2015

Flash tattoo


Ahojte!
trend zlatých a strieborných tetovačiek je už vážne všade. Presvedčila som sa o tom aj dnes, keď som s mladšou sestrou bola na "Dni detí". Čo bola vlastne ukážka stredovekého oblečenia, prehratia stredovekých bojov a nejaké tie hry. Tam bolo aj približne 10 ročné dievčatko veľmi vkusne ozdobené týmito tetovaniami. Tiež som si nejaké chcela na leto zaobstarať, a v tom ako na zavolanie, mali v novom čísle Evy, zopár ako darček.

Najviac ma zaujali pierka, ale na všetky sa veľmi teším, a v blízkej dobe pridám aj recenziu s fotkami. Viem si predsaviť, že to nebude vyzerať až tak dobre, ako keby som sa (niekedy v živote) opalovala, ale uvidíme...
 

FLASH TATOOS sa začali vyrábať v Austine, ale teraz sú už známe po celom svete a oslavujú druhé výročie :) Predávajú sa na rôznych eshopoch, alebo na oficiálnej stránke- http://www.flashtat.com/ Myslím, že aj naďalej sa im bude takto dariť, keďže to nebolí, jednoducho sa nanáša a má neskutočne širokú škálu prevedení.
 

 
 

Máte už skúsenosti s metalickými tetovaniami? Alebo ešte nejaké zháňate? :)

Katherine

13 komentárov :

  1. Nádhera. Tohle se mi moc líbí. Těším se na recenzi, žádnou zkušenost s tímto metalickým tetováním ještě nemám. Mě se zase nejvíce líbí hvězdičky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto tetovanie by som si nikdy nekúpila :D jednak preto, že som bledá a bude to na mne vyzerať zle , ale má ho snáď každý už :D aj keď niektoré vzory sú fakt krásne :)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Flash tattoo snad časem vyzkouším... shánět je aktivně nebudu, časem se ke mně dostanou :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nechcem byť zlá ale pre mňa je to hnus :D
    A až teraz sa s tým prvý krát stretávam.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Určitě se mi líbí, poprvé jsem je viděla v nějakém časopise a strašně se mi to zalíbilo :)

    Everything about my life

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Téda, ty jsou parádní! Na léto proč ne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zrovna včera jsem dělala velkou objednávku :)
    každopádně jsi mi teď nasadila brouka do hlavy s tím opálením :D.. no, objednávala jsem na čínském eshopu (jinde jsem nenašla), tak mám snad ještě do dodání čas to dohnat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to je super moc se mi to líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie metalické tetovania sú podľa mna super, je ich nepreberné množstvo a každý si môže vybrať motív, aký sa mu páči. Ja už som si ich zadovážila dávnejšie a neviem si ich vynachváliť, určite si kúpim ďalšie (ti moje mám z ebay).
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  10. More power to you and your blog – you look fab!


    http://www.2015handbagshops.com

    OdpovedaťOdstrániť