• Home

štvrtok, 18. júna 2015

Krížikové koláčiky s tvarohom a ovocím


Ahojte!
a máme tu prvý (toto som nečakala, že niekedy poviem) recept! Fakt čítate správne. Asi si hovoríte, že je to niečo absolútne bežné, ale nie pre niekoho, kto aj párky raz robil v mikrovlnke....
Nechala som sa inšpirovať Lidlom, ale na ten recept radšej nekliklajte, lebo by to vo vás mohlo vyvolať domnienku, že to má vyzerať tak, a nie tak ako som to spravila ja.
S receptom som podnikla drobné úpravy:

Potrebné veci

  • 2 poháre hladkej múky Castello (neviem aký pohár to má byť, tak to bolo skôr od oka....)
  • 3 kopcovité lyžice práškového cukru Castello
  • 200 g maslaMýte
  • 50 ml studenej vody (tou som sa obliala, takže asi iba 30 ml)
  • 1 citrón (haha, nie. neznášam v koláčoch citrón, tak som ho nenápadne vynechala....)
  • 1 pohár čučoriedok (tie som počas pečenia skoro celé zožrala zjedla, takže zvyšok sa kombinoval s ríbezľami :)
  • 1 lyžica zemiakového škrobu Castello
  • 100 g mäkkého tvarohu Pilos
  • 1 vajce
 Zmiešala som hladkú múku, lyžicu cukru a vodu, a dala do chladničky. Má byť na pol hodinu, ale keď som sa obliala, nechcela som to cesto vidieť celý deň :D
Potom sa má citrónová kôra zmiešať s čučoriedkami, lyžicou práškového cukru, zemiakovým škrobom a šťavou z polky citróna, šťava z druhej sa zmieša s tvarohom a zvyškom cukru. A potom sa to dá asi do kopy, aspoň tak som to spravila ja.
Z cesta sa majú urobiť kolieska, vždy jedno normálne, jedno v strede prekrojené do tvaru krížika. Dať dnu plnku a pozliepať.
Dáme na papier na pečenie a pečieme na 180 približne 25 minút.

To scvrknuté ovocie vo vnútri ma najprv trochu zaskočilo. Neviem, prečo som si myslela, že bude stále fresh a plné energie. Ale chutili celkom dobre, a neskutočne som chccela skúsiť niečo s tvarohom a viem si predstaviť ako by dopadol cheesecake. Nabudúce ho tam ale dám asi trochu viac.

Máte radi drobné koláčiky s ovocím a tvarohom? Uvitáli by ste aj ďalšie články so slanými alebo sladkými receptami? :)

Katherine

21 komentárov :

  1. Mňam, hned bych ochutnala. Vypadají velmi chutně. Klidně přidávej dál recepty, ráda se nechám inspirovat a možná někdy vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to som rada :) Snáď sa aj ďalšie vydaria :)

      Odstrániť
  2. Já se na tohle nesmím ani dívat! To vypadá tak krásně a já to nemůžuuuu :( A některé věci zrovna bezlepkově moc nejdou... :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, a to je mi fakt ľúto :/ Musíš mať strašne silné nervy. Ja som raz 2 mesiace nemohla jesť orechy (znie to ako blbosť, ale fakt iba orechy) a skoro ma z toho porazilo, zrazu som na ne mala strašnú chuť....

      Odstrániť
    2. Bez ořechů bych to nedala! o.O Když pominu mandlovou mouku, miluju arašídy. Arašídy v koření, arašídy v těstíčku, arašídy v čemkoliv. A mandle ve skořici. A pekanový ořechy! A para! A....! :D

      Je to o zvyku, jako asi všechno. A já si zvykala 4 roky, hrozně těžko, pořád jsem se s tím nemohla smířit. A pak jsem si řekla, že to nezměním, tak to nebudu řešit, nebudu se užírat a sebelitovat a radši se s tím naučím žít. Během měsíce jsem byla na bezlepku :) Na jednu stranu jsem za to ráda, protože ty bezlepkové potraviny jsou v mnoha věcech lepší, taky jsem mnohem kreativnější v pečení a vaření (už dokážu nahradit mouku v 90 % receptů a nikdo nic nepozná), na druhou stranu občas si myslím, že už mě porazí. Hlavně když platím za bezlepkovou mouku a směsi na chleba, to jsem si jistá, že mě porazí :D

      Odstrániť
  3. milujem tvaroh, takže určite vyskúšam :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tohle si někdy udělám, vypadá to víc než suprově :3

    Everything about my life

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to neskutečně, hned bych si jeden dala, ale snažím se nahodit hot body for summer, takže si věci tohohle typu odříkávám '((

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak tieto vyzerajú naozaj úžasne!! :) Mňam! Si naozaj šikovná. Recept si musím určite odpísať a niekedy vyskúšať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Amazing post dear!

    https://www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zauímavý článok, pozívam ťa na súťaž na mojom blogu:
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    http://www.lifewithmishel.blogspot.sk/2015/06/big-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To vypadá krásně, hned bych si dala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. no mňaaam! miluji koláčky s tvarohem a ovocem!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vau, hneď som si všetko poslintala :D Receptík určite vyskúšam :)

    *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mňam, tak to vypadá dokonale :) miluji podobné věci :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jéé, včera jsme s babičkou také pekly koláče s třešněmi, ale ty tvoje jsou teda hezčí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. mňaaam! to si ukládám a vyzkouším! V poslední době jsem se nadchla pro tvarohové dobroty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. so beautiful! love this dress!


    http://www.heygoodtimes.com

    OdpovedaťOdstrániť