• Home

utorok, 16. júna 2015

Liquid Lipstick od Miss Sporty

Ahojte!
po trochu dlhšej dobre pridávam recenziu, keďže je horúco a nechcelo sa mi skúšať nič nové z čoho by ma teoreticky mohla štípať pleť alebo slzieť oči. Ale chcela som predsa len kúpiť nový lesk s trblietkami/balzám na pery. A odišla som s týmto- Liquid Lipstick (intense color) Tvrdím, že je to lesk, keď sa mama pýta, prečo nosím fialový rúž, ale iba niekedy sa leskne. Nie že by mi to vadilo...

Čo sa týka jeho vlastností, má tuhšiu konzistenciu, večer sa mi zdá, že trochu pery vysušuje, ale nič čo by jedna vrstva balzámu nenapravila. Najviac som si samozrejme zamilovala odtieň, ktorý sa (takticky pri niektorých profesorkách...) dá vytvoriť menšou vrstvou aj svetlejší a potom ide ľahšie "splynúť s davom". Neviem, či má niekto s hubičkovým aplikátorom problém, ale mnevyhovuje :) Objem je 8, 5 ml. A najviac sa mi asi páči výdrž. Po jedle samozrejme zlezie, čo by zase človek za tých pár eur chcel, ale mizne neskutočne rovnomerne, takže aj keď na to pozabudnete, nič hrozné sa nestane. A v prípade, že nejaký čas nejete, udrží sa na perách 5 a viac hodín. Teda viac neviem s urrčitosťou povedať, lebo stále niečo jem...


Je mi ľúto, že na fotke vyzerá odtieň trochu svetlejší ako v skutočnosti, ale je to vážne pekná farba. Znovu si ho už asi nekúpim, keďže kým ho vymiem bude trvať ešte fakt dlho a potom budem chcieť vyskúšať nejaký nový odtieň...

Na perách máte najradšej rúž, lesk alebo jednoduchý balzám? :)

Katherine

20 komentárov :

  1. Ty máš tak nádherné rty! Jinak různé tekuté rtěnky a leskortěnky mě zaujaly, ale pořád nemám odvahu, nevím, jestli bych to na puse snesla :D Ale i odstín je fajn, fialových rtěnek až tak moc nemám a tenhle zaujal. Popřemýšlím o tom :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? Ďakujem :3 mne sa vždy zdali príliš veľké... a určite vyskúšaj, či by ti to vyhovovalo, lebo je to celkom dobrá alternatíva rúžu :)

      Odstrániť
  2. Ten odstín je nádherný a tvoje rty taky. Na mých rtech by barvička asi tak hezky nevynikla. Já používám většinou balzámy a někdy si vezmu i rtěnku.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Niekedy sa mi ale zdá, že na mojich zas kričí :D

      Odstrániť
  3. U mě většinou vede jen balzám, maximálně občas rtěnka. Lesky a další věci nemám vůbec ráda, protože mi na pusině děsně vadí :D. Takové mazlavé a upatlané, to není nic pro mě. Každopádně Tobě fakt sluší a máš fakt moc pěkné rtíky :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zrovna jsem si jí koupila na jedno eshopu za 17 Kč, za tu cenu si nemůžu ztěžovat! je pravda, že trochu vysušuje, ale barva to vynahradí..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takový efekt bych vůbec nečekala a ani tu výdrž, super recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. moje pery sú veľmi suché, a tak najčastejšie volím nejaký naozaj veľmi dobrý a účinný balzám... a musím povedať, že tých dobrých naozaj nie je veľa :D.
    inak, rada by som začala nosiť rúže, však musím nájsť niečo matné. takže u mňa má lesk 0 bodov a všeobecne mi lesky nerobia dobre. naposledy, keď som použila lesk, ústa ma štípali až do večera :/ :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V zime mi tiež na pery skoro všetko vadí a používam iba balzámy. A to muselo byť veľmi nepríjemné, aj keď mňa ešte pery od ničoho neštípali, na očiach ma páli skoro všetko :D

      Odstrániť
  7. V poslednej dobe som si celkom obľúbila Baby Lips (pretože konečne ho nájsť aj u nás v obchodoch) konkrétne Electro, riadne pekne vonia a tiež má skvelú farbu :)
    Lesk vyzerá naozaj super, najmä na perách! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tenhle je úžasný a na léto úplně dělaný a hrozně ti sluší. :) Já mám na léto ráda obojí, pravidelně to střídám nebo míchám dohromady :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tiež to striedam, ale zvyčajne spôsobom, čo je práve po ruke :D

      Odstrániť
  9. Nemůžu si pomoct, ale máš fakt nádherné rty :D :O! Já teď ráda používám balzámy od Yves Rocher a jako super (ale bezbarvý) lesk se mi osvědčil od Manufaktury.
    Pamatuju si, že můj první lesk byl od Miss Sporty, ale byl docela naprd, tak jsem na ně nějak zanevřela :D...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :3 Ďakujem ♥ Balzámy od Yves Rocher mám tiež veľmi rada, od Manufaktury som ešte neskúšala. A tiež si pamätám, že môj prvý lesk bol nanič, ale už neviem, aká to bola značka :D

      Odstrániť
  10. Ten odstín je pěkný, vypadá to na levnou alternativu k LolliTintu, musím zkusit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Už dávno používám jen rtěnky, a vlastně ani nevím, proč v drogerii nesáhnu i po lesku na rty, dřív jsem je měla docela ráda... Asi je čas to napravit, beru tento článek jako znamení, protože ten odstín vypadá fakt dobře:)

    OdpovedaťOdstrániť