• Home

pondelok, 8. júna 2015

New in

Ahojte!
hlásim sa s ďalším new inom, neviem či rady čítate takéto články, ale ja celkom áno, tak keď nazhromaždím pár nových vecí, prečo z toho nespraviť článok :) Inak dnes sme mali písomku z matematiky, na ktorú som sa učila včera 4 hodiny a bola taká primitívna, že som si myslela, že to bude chyták a spravila tam chybu -_- Ľudská (moja) hlúposť nepozná hranice....

A pridali k nám na všetky hodiny dvoch chlapcov, o niekoľko rokov mladších, ktorí nešli so svojou triedou na exkurziu do mesta, lebo sa "málo tešili". Viete si predstaviť ten smiech, a to ešte keď sa naša profesorka pýtala, že ako preukázali, že sa netešia- keby vás to zaujímalo, ich učiteľka sa pýtala, že kto sa teší a oni nevdvihli ruku, tak ich tam nezobrali :D Ešte stále sa na tom smejem, lebo sa vidím, že ani ja by som nedvihla ruku....

Máme tu jednoduché biele bandoo (volá sa to tak, či?) , ktoré budem asi nosiť pod biele (jemne priesvitné) croptopy, z teranovy, za asi 2 alebo 3 eurá. Už mám nejaké skúsenosti s týmto obchodom, takže viem, že kedy sa vyťahá, je len otázka času, ale za tú cenu aj tak neočakávam zázraky... Ďalej kvetinkové šaty na hrubšie ramienka. Tento strih bez zipsu mám veľmi rada, lebo občas sa mi do zipsu zachytia vlasy a tak.... a všeobecne sú veľmi pohodlné. Tiež z Teranovy, tak uvidíme, ako sa látka pretransformuje, ale aj tým som chcela dať šancu :). A posledné je tričko z Reservedu, ktoré  sa mi hneď zapáčilo a na moju občas sarkastickú povahu sa perfektne hodí.

 Aj pár drobností z kozmetiky- krém na ruky od Balei, ktorý som si kúpila preto, že ho už mesiac používam, aj keď ho nemám, keďže ho má kamarátka, a veľmi mi vyhovauje aj tá bežná konzistencia aj zaujímavá vôňa, tak teraz konečne budem mať aj ja.... Lesk na pery od Miss sporty- viem, že sa mi veľmi nehodia výrazné rúže, ale tento ma fakt okúzlil, tak je možné, že sa dostane aj do outfitu. A rýchloschnúci lak na nechty od s-he. Na to najbližšie musím zohnať nejaký kvalitný top coat, lebo bez neho je výdrž dosť na nič...

Doplnky- retiazkový opasok, tiež z Teranovy. Veľmi ma zaujal, je taký nevýrazný, ale myslím, že aj k jednoduchým šatám bude vyzerať pekne. Ďalej červený opasok- zo sekáča, úplne obyčajný, ale všetky tieto mini opasky sa mi niekam stratili... A moja obľúbená časť- náušnice. Obidve sú z Tigeru, ktorý som len teraz objavila v Eurovei a strrávila som tam asi pol hodinu. Tie so šiestimi motívmi úplne zbožňujem, lebo často nosím náušnice, ktoré sa zachytia hore na uchu, a na druhé ucho nič nemám, takže tieto sú úplne dokonalé. Hlavne korunky, minca s anglickou kráľovnou (asi) a dáždnik :3 na také tuctové veci ako moustache a anglická (UK) vlajka si nepotrpím, ale pre spestrenie prečo nie :)

Čím ste si v poslednom čase spravili radosť vy? Poznáte nejaká dobrý top coat, kompatibilný so všetkými lakmi? :)

Katherine

20 komentárov :

  1. Ja som nespravila radosť sama sebe, ale baba s ktorou spolupracujem tak menili sme si balíčky. Takže ma dosť potešila ona, pretože všetko trafila. Má ma prečítanú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty šperky - hlavně naušničky vypadají skvěle :). Já jsem si v posledních dnech nekoupila žádné oblečení nebo šperky, ale investovala jsem hodně do jídla do zmrzlin a tak dále :D. Ale hodlám si teď koupit Air Maxy, tak třeba si udělám takovou pěknou radost :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc moc pěkné věci, nejvíce se mi líbí šperky!:)
    Lovies 47
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Černé tričko se mi moc líbí, krém na ruky od Balei jsem ještě neměla, tak to budu muset napravit. Jájsem si o víkendu taky udělala radost a koupila jsem si pár triček, kraťasy a žabky, článek bude u mě na blogu v sobotu. :) Taky mám takové články ráda.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiger je super obchod!! :) Ja som v ňom bola v Liberci (u nás nie je :( ) a bola som tam viac ako 40 minút :DD A čo sa týka top coatu, tak mne vyhovuje ten od Essence ;)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip na top coat, určite vyskúšam :) A som rada, že nie som jediná, čo tam trávi toľko času :D Príde mi tam všetko zaujímavé. A podla mňa, keď je Tiger už aj u nás, tak bude čoskoro všade :D

      Odstrániť
  6. My sme sa akurát predvčerom vrátili z Londýna a tam som si spravila radosť viacerými vecami. :)) tie modro-zelené náušnice sú krásne, hneď by som ich brala. rada by som začala nosiť aj také, ktoré sa pripnú hore na ucho, nevieš poradiť, kde by ich mohli mať? -niekedy som ich v obchodoch videla, no vtedy som ešte ohľadom nich dosť váhala. :)) to čierne tričko z Reservedu je fakt nádherné, tam sa dajú nájsť veľmi zaujímavé veci. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ti fakt závidím, v Londýne muselo byť krásne :3 Väčšinu náušníc hore na ucho mám z Tally weil, ale už som videla veľmi pekné aj v Sixe, I am, a bijou brigitte :)

      Odstrániť
  7. A tak ty naučené věci třeba využiješ při příštím testu, ne? :) Jinak ty modré naušnice jsou moc krásné, teď jsem podobné viděla na Ali a chtěla bych je zkusit :) Jinak všechny věci z DM miluji, pořád přichází s něčím úžasným :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Netěšili se na exkurzi, tak to mě dostalo :D Jinak krásné přírůstky, spoustu toho máš:)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Chudák kluci :D já píšu z matematiky zítra :(
    Tričko je skvělé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne veci si si kúpila, najmä doplnky :)
    Inak, môžem otázku? Asi pôjdem úplne od veci, ale čo ťa inšpirovalo k názvu "glitter circus"?? Už dlhšie som rozmýšľala, ale nespýtala som sa. Je to chytľavý názov, jednoduchý a lahko zapamätateľný. Prepáč za tak nezmyselnú otázku, ale fakt ma to zaujíma :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A jasné, že môžeš, žiadna otázka nie je dosť od veci. Som rada, že sa pýtaš :) A sú to také veci, čo ma charakterizujú. Znie to divne, ale mám neskutočne rada trblietavé veci. Nechcem na seba pútať pozornosť, ani vyzerať ako discoguľa, ale skoro všetko čo sa netrblieta sa mi zdá trochu fádne (aj keď na fotky outfitov sa mi to občas hodí) a vlastne mám aj doma niekoľko fľaštičiek trblietok, proste mi to v izbe vytvára takú príjemnú atmosféru :D A cirkus je pre mňa tiež veľmi upokojujúci (aj keď sú to dve dosť krikľavé veci). Tá cukrová vata, šapitó a môj najobľúbenejší šport- gymnastická akrobacia... A ešte tie trblietavé kostýmy :3 Takže keď sa mi pri rozmýšľaní nad blogom dalo dokopy glitter circus, sedelo mi to úplne perfektne :D A som veľmi rada, že sa to dobre pamätá, aj keď sa to vo videách bude asi trochu zle vyslovovať. Prepáč, že som sa o tom tak rozpísala, ale je mi to také blízke, že už to ako názov blogu veľmi nevnímam :) Tak dúfam, že som to aspoň trochu objasnila :D

      Odstrániť
  11. Skvele ulovky! :) Bandoo je naozaj skvelá vec. Zatiaľ mám len čierne, no uvažujem aj mad inými farbami. Teraz aspoň viem, kde ho môžem nájsť :)
    31shadesofaubergine.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak dúfam, že nakoniec písomka dopadla dobre. :-) Inak, parádne úlovky, najmä tie náušnice. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Skvele si poridila, ty modre nausnicky vypadaji skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásne kúsky :-) Hlavne to tričko z reservedu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Veľmi pekná bijou a to tričko z Reserved <3
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super nákupy!!Triko se mi moc líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. pěkné věci, ty naušnice z Tigeru jsem chtěla také, ale pak jsem si to rozmyslela, že bych to neměla k čemu nosit :D :(

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť