• Home

pondelok, 29. júna 2015

Shoes and bags(New in)

 Ahojte!
Na úvod by som vám všetkým rada poďakovala za vaše názory, ktoré ste mi dali vedieť v minulom článku. A rozhodla som sa, že natáčanie ešte zvážim a začnem najskôr cez prázdniny. Lebo mám pár nápadov, ale treba to ešte domyslieť.
Ale späť k dnešnému článku. Je to new in kabeliek a topánok. Všetky topánky sú z CCC a kabelky z Manga.
 V Mangu bol obrovský výpredaj oblečenia (aj stále je) a z oblečenia ma nič neoslovilo, ale zato som tam pol hodinu vyberala kabelky, na ktoré bola až 70 percentná zľava.... Bože, teraz si pripadám ako nákupná maniačka, ale keď si uvedomíte, že vám došla väčšina dobrých kabeliek a tu ich zoženiete v takej dobrej cene, tak je to dar z nebies. Prvá- smotanová až svetlulinko ružová. Stála 22eur a tú ako jedinú som ešte ani raz neskúšala, lebo som zvyknutá na tmavé odtieňe, ale už sa na ňu veľmi teším. Čierna- za 20eur a.... tú ani veľmi nepotrebujem, ale tak basic čierna kabelka za 20 sa vždy hodí... A posledná moja láska- maličká modrá kabelka, za 9eur. Pôvodne stála 30. Nemohla som tomu uveriť. Veľa sa tam samozrejme nezmestí, ale tie základné veci áno. Všetky majú aj dlhé ramienko.

Topánočky. Prvé- tmavomodré s cca 8-10cm opätkom. 25eur- nie som si úplne istá, ale asi áno. Červené sandálky za 12eur. Takéto jednoduché sandále nemám, vlastne na leto nemám okrem converse tenisiek a žabiek (converse) skoro nič, takže tieto budú fajn. A posledné sú viac menej papuče, lebo sú na suchý zips a je to tá najpohodlnejšia vec na svete. Ani jednými topánkami (okrem prvých) som si nebola úplne istá, ale mám vysokú klenbu nohy, a je zázrak, keď mi niečo pasuje, tak na výber až tak nemám....

Čím ste si na leto spravili radosť vy? Chýbajú vám na leto ešte nejaké sandále/kabelky? :)

Katherine

23 komentárov :

  1. Moc se mi líbí všechny tři kabelky;) A bílé sandálky jsou taky skvělé!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc se mi líbí všechny tři kabelky;) A bílé sandálky jsou taky skvělé!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oboje sandalky jsou skvele a svetla kabelka je dokonala!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechno je nádherné a všechno hrozně moc závidím, já teď právě zoufale sháním nějakou kvalitnější kabelku za přijatelnou cenu a ploché sandálky! :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to jsou opravdu skvělé slevy. Nejvíce se mi líbí modrá kabelka. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super věci sis koupila! Moc se mi líbí černá kabelka a boty bych taky brala :D mně na léto chybí sandálky a kabelky taky! :D

    http://life-by-peggie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Takovou univerzální černou kabelku bych brala hned:-D:) Jinak já jsem si konečně na léto pořídila sandálky, které už jsem tak dlouho chtěla a k tomu i kabelku:-D To je snad první léto na které už mám všechny věci nakoupené..huráá! :D :)
    TeriMiss

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Teda, to je aspon pořádný nákup! Já jsem si taky z Manga teď objednávala jedny slip-ony, které jsou naprosto boží <3. Navíc jsem si taky pořídila MK kabelku, takže tím pádem pro mě nákupy skončily. :) Líbí se mi ale ten vak, hlavně ta barva je úžasná..
    CHIC Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte som v období, kedy chcem čo najviac rôznych tvarov a druhov kabeliek, ale snáď ma to čoskoro prejde a začnem šetriť na nejakú drahšiu :) A tiež som sa zamilovala do tej farby :D

      Odstrániť
  9. Na Selekci jsem taky koukala, ono to má tuším ještě dva další díly, ne? :)
    - Mimochodem ty černé boty jsou luxusní! :3 ♥
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej má- vlastne tri, ten posledný je po 20 rokoch od Selekcie :)
      A ďakujem :3

      Odstrániť
  10. Všechny kabelky jsou super, takový ten pytlíkovitý typ se mi děsně líbí :D a boty taky super, u mě vyhrávají ty černé! :D a neboj, taky poslední dobou nakupuji jak divá, a pak se hájím tím, že se doměňuju za celý školní rok :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc se mi líbí ty červenorůžové sandálky:) Sama bych si nějaké v takové barvě měla pořídit:) Ať furt nenosím jenom černou :D
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tie kabelky sú krásne a veľmi sa mi páčia tie červené sandálky. Výpredaje robia s ľudmi divy! :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Skvelý výber! :) Tiež sme si s maminou takto nedávno nakúpili v Mangu kabelky :D Keď sú zľavy, naozaj sa to oplatí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Za mňa topánky a sandále ee nerada také nosím ja osobne ale kabelky veľmi pekné hlavne tá modrá a čierna.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Já už jsem si dlouho radost neudělala a měla bych to napravit nějakou krásnou kabelkou :) Ty tvoje jsou super.
    BayaChick

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ta cerna je uplne uuza! ♥
    quietus.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Všechny kabelky ti závidím naprosto neskutečným způsobem! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tie prvé tmavomodré topánky sú úúúúplne úúúžasné!! Ja som si chcela tiež také pozrieť ale v čiernom..no moje šťastie nemali moju veľkosť :((

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť