• Home

štvrtok, 11. júna 2015

Summertimes awkwardness

 Ahojte!
 ďalší týždeň sa blíži ku koncu, teploty sa zvyšujú, nervy učiť sa....no, niekam zmizli, snáď ich ešte dokonca roka nájdem... Fotiť sme išli zase do môjho milovaného parku, pred ktorým bolo niekoľko áut, takže môj fotograf poznamenal, že asi nebudeme mať veľmi súkromie, lebo tam bude veľa párikov. Hahah. Nie. Tesne po tomto ako sme vytiahli foťák a ja som začala "dávať pózy" okolo nás prešiel profesionálny fotografický tím, s takým tým tienidlom, 3 stojanmi a neviem ešte čím, a my len že Ok...našťastie keď odišli, mali sme priestor celý pre seba. Tým sa dnešné trapasy nekončili, ale to by sa skôr hodili do bravíčkovej kolónky-trapasy.

Chcela som dať aj pár slov múdrosti k dnešnému outfitu, ale napadá ma iba, že je to letné a mám nejako zvláštne nafúknutú hlavu. Nevadí... Náhrdelník ste mohli vidieť v šperkovom new ine a tento kriklavý lak od Avonu som si veľmi obľúbila a navyše mi pri okne pomohol využiť veľmi nudnú fyzikálnu prednášku.

Aké oblečenie najradšej nosíte v lete? Aj vy máte niekedy také šťastie na trapasy? 

Katherine








13 komentárov :

  1. Já nosím absolutně nejraději kraťasy, tílko a tenisky (občas i žabky). Když ale jedu někam na výlet nebo tak, tak na sebe navleču i šatky :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten lak je vážně super! Jinak já jsem v létě hlavně sukničková :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kraťasy ti fakt sedia! Myslím, že na leto nie je nič lepšie - teda, ja omnoho radšej nosím sukne a šaty, ale aj tak! Veľmi sa mi páčia tvoje vlasy - teda že sú také dlhé. :) Aj ten lak je super. :)) až tak profesionálneho fotografa som ešte nestretla, no do budúcnosti by som bola rada, ak by ma taký fotil. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) tiež sa začínam preštelovávať na šaty, ale kraťasy u mňa majú špeciálne miesto :D

      Odstrániť
  4. lidi, kteří mají lepší vybavení pro foťák a prochází kolem mě, když zrovna něco fotím, mě také úplně děsí.. :D Jinak outfit je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že nie som sama. je to hrozné -_- :D a ďakujem ;)

      Odstrániť
  5. Pěkné fotky a outfit je super. Trapasy se stávají snad úplně každému. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Opravdu pěkný outfit na letní počasí ideální, košile se dá dat okolo pasu. No paráda :)

    Everything about my life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :3 vždy ju mám okolo pása, to len teraz, keby zrazu nebolo 30 stupňov :D

      Odstrániť
  7. Haha :D tak aspon, že odešli no! :D
    určoitě to vyzkoušej, je to rychlovka a hrozně dobrá! :)

    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pekny a verim tomu, ze aj pohodlny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Your hair is fab. It looks so natural and glossy X


    http://www.2015louisvuittonshop.com

    OdpovedaťOdstrániť