• Home

pondelok, 22. júna 2015

Wishlist 2

Wishlist 2
Ahojte!
pripravila som si ďalši Wishlist, lebo by som chcela objednávať z nejakého čínskeho e-shopu a ako sa poznám, tak keď na to kliknem, poviem si YOLO, takže vyberiem cute veci, ktoré vôbec nepotrebujem. Ale urobila som si tak aspoň približný zoznam, čo by sa hodilo :)

1. biele tričká/crop topy- mám prevažne čierne tričká. Na tumblr som čítala vtip, že iba slabí ľudia nenosia v lete čiernu, ale ja som asi slabá, lebo by som sa v tom fakt uvarila

2. obaly na samsung galaxy- konečne som si vybrala a objednala mobil a nie je najnovší, ale počula som naňho iba samé chvály, tak sa už veľmi teším (hlavne na to vyberaniu obalov)

3. topánky so šnúrovaním- neviem, či aj toto sa tak volá (alebo iba pri teniskách a korzetoch), ale veľmi sa mi to páči. Videla som už pár pekných modelov, ale tie nemali vzadu zips, ani nič, čo by to držalo, takže sa tie šnúrky skĺzavali dolu....

4. šaty- znie to ako tá najbasic vec, ale minulý rok som bola proti šatám, takže teraz mám asi iba 7 a tak z toho 3 na normálne nosenie (rozumej- nepokryté trblietkami)

5. pastelová sukňa- vždy keď si kúpim sukňu, som doma zaskočená, že je zase čierna. Neviem, prečo si to v obchode neubedomím, ale mám 9 čiernych sukní a 3 inej farby...

6. Nude rúž- neviem, či mi bude pristať, (som tak strašne lenivá, že som to ešte ani neskúšala v drogérii) ale ak áno, tak určite pribudne do zbierky

Čo si plánujete zaopatriť na leto? :)

Katherine




14 komentárov :

  1. Nějakou takovou sukýnku bych si chtěla také pořídit :). Vypadají moc pěkně! Jinak já si už musím koupit novou tašku, batoh a tenisky :D. Všechno mi dosloužilo a pokus si nic nepořídím, tak nemůžu nikde nic nosit a bez tenisek nedám ani ránu, takže budu muset brzo vyrazit něco pohledat :).

    http://es-veronica.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne v istom bode tiež došli tenisky, tak som chvíľu nosila iba čižmy alebo sandále, ale potom som to vzdala a kúpila si ich :D

      Odstrániť
    2. Já je právě ještě nosím, jen s nima nemůžu do deště, ale už se na ty nákupy chystám :D.

      Odstrániť
  2. Držím palce ať se ti wishlist splní. Já budu mít taky nový mobil a obaly jsou už objednané, tak se nemůžu dočkat. :-D Crop topy jsou super. Jsem taky slabá, protože černou barvu na mě v létě nikdo neuvidí. :-)) Hodně se mi líbí i pastelová sukně, podobnou bych si chtěla taky pořídit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá sukňa je perfektná :) Veľmi ma oslovila i keď ja by som si ju zvolila v tyrkysovej farbe, nakoľko je to moja láska. To jin jang tričko je tiež perfektné a líščí kryt? Naozaj nááádhera

    To NAJ pre baby TU :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně se nejvíc líbí ty bílomodré šaty, ty jsou fakt super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nude rúž som si kúpila aj ja, no spravila som jednu strašnú chybu. Nevedela som sa rozhodnúť medzi dvoma odtieňami - jeden bol v odtieni mojej kože a druhý o stupeň tmavší. Vybrala som si ten prvý, no je až príliš svetlý a potom to tiež nevyzerá dobre, keď mi pery splývajú s tvárou. Daj si na to pozor. :))

    Tie crop topy sú nádherné, rovnako ako aj sukňa a šaty. Ja mám len 2 čierne sukne, z toho jedna je do A-čka a druhá úzka, potom ešte jednu karovanú, pásikavú a mentolovú minisukňu, no stále to nie je skoro nič a mám pocit, že namám žiadnu sukňu... :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za radu, nikdy neviem, podľa čoho si mám rúž vybrať, takže často skončím s nejakou divnou farbou, ktorá v dennom svetle vyzerá podstatne inak ako v drogérii... Na toto si dám určite pozor :)

      Odstrániť
  6. Ty trička bych taky chtěla, ideální na léto. Moc pěkné kousky :)

    Everything about my life

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hezké kousky na léto, do bílé určitě jdi, já ji zbožňuju :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pekný wish! Ja by som hneď brala tie šaty, sú krásne! Touto cestou by som Ťa veľmi rada pozvala do súťaže u mňa na blogu. Verím, že sa zúčastníš :-) držím palce!
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Takovéhle botičky jsou na léto jako dělané! Mám podobné a jsou hrozně moc pohodlné a skvěle se hodí na feťáky, dovolené a prostě kamkoliv:). Já osobně jsem nude rtěnku zkoušela a vypadala jsem celkem vtipně:D Každopádně třeba tobě bude slušet:) Pěkný Wishlist:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si myslím, že sa na leto budú super hodiť :) A už som ten nude rúž skúšala, a tiež to nevyzeralo veľmi efektne (ani len dobre...), tak asi zostanem pri starých, dobrých výrazných farbách :D

      Odstrániť
  10. Skvělý wishlist!! Trička vypadají surprově! Ty modré šaty - nádhera! Nude rtěnku jsem také měla na wishlistu a konečně jsem si ji pořídila!

    OdpovedaťOdstrániť