• Home

štvrtok, 25. júna 2015

Youtube

Ahojte!
prvýkrát tu mám trochu kecací článok, keďže rozmýšľam nad jednou vecou, týkajúcou sa blogu, ktorou si nie som vôbec istá. A síce, či by som mala začať robiť videá. Kamarát hovoril, že prvé je vždy nanič- keď sa na to pozriete v retrospektíve od "lepších" videí, čo ma trochu znervózňuje...
Ale pekne po poriadku- k nápadu založiť si kanál som dospela, pretože by som chcela spraviť narodeninový New in, keďže mám v júni narodeniny, ale na jeden článok je tých nákupov trochu veľa.  Takže som myslela, že by som to zhrnula do jedného New in/Haul videa, kde by som to všetko popísala. A možno potom by som spravila aj nejaký tag, keďže tu ešte žiaden na blogu nie je (alebo 25 faktov o mne), lebo je mi o dosť prirodzenejšie o tom hovoriť ako písať. A v lete je v Chorvátsku karneval a pochod masiek, z ktorého by som tiež rada spravila vlog.
Lenže teraz je na Youtube toľko 12-ročných detí, že neviem, či to už má nejaký význam a či to mám vôbec skúšať...
Takže by som bola veľmi rada, keby ste mi napísali, či by vás zaujímali aj články formou videí :)

A k outfitu- je trošku zvláštny, neviem, ako ma to napadlo, ale tú drobnú tutu sukničku (z detského oddelenia v Zare) som si v poslednom čase zamilovala a neviem sa dočkať, kedy príde poštou ešte nadýchanejšia :D

Katherine



Okoloidúci pes sa zastavil na fotku :D


23 komentárov :

  1. Zajímavý outfit. Sukně se mi moc líbí. Jestli chceš, tak klidně začni točit video. Já mám sice raději články, ale podívám se i na videa.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasný outfit :-) Tá sukňa je krásna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super outfit :) Ak máš na to odvahu, začni kľudne točiť :) Ja by som tiež rada začala ale tak nejako tak tiež bojím hlavne či o to bude záujem a takto :) Lovely Beauty Book

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já se omlouvám, ale na videích tě sledovat nebudu :/ Krom toho, že mě videa až tak nebaví a většinou se nejpozději v půlce přistihnu, že vnímám všechno možné, jen ne video, na dívání se na ně nemám prostě čas... za stejnou dobu, co zabere sledování jednoho videa, jsem schopná mít přečtené a okomentované třeba tři (i víc) článků a můj rozvrh bohužel není nafukovací :((

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. prosim ta, nevyjadruj sa o clankoch ako o kecacich. pise to kazda druha ceska a slovenska blogerka. bud origo :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já youtube sleduji moc ráda :) jdi do toho :) sama mám youtube channel :)
    dreammorebabe

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tričko je super, sukňa je ešte lepšia a aj boty sú fajn, ale nejde mi to všetko dokopy. Aj keď si uvedomujem, že ak by si si dala jeansy, tak by to bol čistý mainstream ;)

    Betty
    http://glitteringdreams.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, tiež mi to nejako teraz nejde dokopy, ale mainstream je zlá vec :D

      Odstrániť
  8. Ja som jednoznačne za to, aby si si kanál založila! :) Určite by som si pozrela tvoje nové videá ;)
    Outfit je naozaj zaujímavý! I keď seba si v ňom neviem predstaviť, tebe sa naozaj hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :3 veľmi si ma povzbudila :) dúfam, že si s kamerou budem rozumieť :D

      Odstrániť
  9. Já bych teda zvolila jiné triko, pokud už bych zvolila tuhle sukni a boty, nesedí to k sobě, ale jinak super kousky jednotlivě. )) pokud bys to natáčení myslela vážně a měla bys to propracované, tak do toho klidně jdi, máš mou podporu ))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. natáčení je super, ale chce to pojmout nějak jinak, protože teď všichni točí to samý :/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Taky už mě kolikrát lákalo vyzkoušet video, jenže jak říkáš, dneska točí videa tolik lidí, že si člověk pomalu říká proč.. Proto bych do toho šla s něčím třeba trochu méně obvyklým, například ten karneval zní suprově! Ale nejlépe to zjištíš, když video uděláš, takže směle do toho! :) Jinak sukně je suprová, ale jak už bylo řečeno výše, ani mně tolik nesedí to tričko k tomu.. Každopádně máš nádherný vlasy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Za skúšku nič nedáš :) Aj ja som to už skúšala a nejakých pár videí na YouTube mám pod menom Blonďavá Potvora. Je to ale divný pocit sa na seba pozerať :D a určite nebudeš 100% spokojná. Ale to nie je dôvod prečo to neskúsiť.

    Blonďavá Potvora-GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pěkný outfit líbi se mi ten kontrast romantické sukně a černého trička a drsnějších bot :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ta sukně je skvělá :)
    Pokud by tě točit videa bavilo, tak neváhej a začni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Pekný outfit, užasný kontrast.
    A tie topánky...nemám slov :O :3

    ➳Heroines Never Fade

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Veľmi pekný outfit :D mohla by si to aspoň skúsiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Pěkné, sukně se mi hrozně líbí! určitě bych to skusila, pokud te to bude bavit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ten pes nemá chyby :D a mám rada aj videá, aj články :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Such a beautiful selection of dresses

    http://www.globalhandbag.com

    OdpovedaťOdstrániť