• Home

nedeľa, 12. júla 2015

Bucket list- summer edition ♥

Ahojte!
aj vy ste už podovolenkovali? Ak ste aj nikam nešli, dúfam, že si leto naplno užívate! A možno sa to aj vám niekedy stane, (mne permanentne) že leto utečie ani neviete ako. A čas sa samozrejme ani nijako zastaviť nedá, ale môžeme si vytíčiť, čo chceme stihnúť. Lebo ak to neurobíme, z veľa nezaujímavých dní sa stane mesiac, dva, a späť k povinnostiam. Veď už len teraz keď si uvedomím, že je 12., a ja som stihla iba lenošiť (a prečítať prvé tri diely Vampírskej akadémie, ktorá je úžasná, a potrebujem ďalší diel, ale neviem či sa to veľmi dá zaradiť medzi "vykonanú prácu"), je mi to trochu trápne. Takže pridávam niekoľko mojich predimenzovaných a niekoľko celkom uskutočniteľných plánov na toto leto :)

Hi!
Have you been on trips or vacations yet? I hope you enjoy this summer as much as you can! Maybe it happened to you too, that summer flies away, and you don´t even notice. It happened to me many times, and I don´t want it to happen again, so I made a list of thing that i want and could/couldn´t achieve this summer. Some are more realistic, some are less, but they are still awasome.




 

 
Raz... :D



Toto už plním...
Summer bucket list @Stephanie Close Close Close Close Close Close Close Bundy ... Can we??


Go to a water park
 

Before i die, i want to .. ... Im getting a ball for christmas!!!!!!


Check

Do komentárov mi dajte vedieť, čo vy plánujete na leto, a čo by ste plánovali, keby vás vôbec nič neobmedzovalo :)

Write me in coments your plans for summer and what would you do, if nothing held you back :)

Katherine

19 komentárov :

  1. Skvělý článek. Ta trampolína musí být super. I zorbing, světýlka v bazéně, prostě paráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tohle všechno zažít za jedno léto.. tak jsem opravdu šťastná jak prase v žitě :-D
    krásný článek :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny článok :D Veľmi podarený :D
    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Třeba najdeš takovou aplikaci :) Pokud se tak stane, dej mi vědět :) i o tom, jak jsi s ní spokojená :)
    go zorbing > já bych se bála, že se tam udusím :D :D
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super článok :) veľa vecí by som chcela skúsiť aj ja, hlavne opekať marshmallows :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už dlhšie plánujem urobiť si nejaký zoznam, čo robiť cez leto, už sa k tomu musím dostať! :D
    Vybrala si naozaj skvelé veci, asi sa nimi inšpirujem :D Taktiež už plním to s tými zmrzlinami, snáď každý deň mám jednu :D
    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nice :) happy Monday!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Když jsem byla malá, vždycky jsem se chtěla projet na tom obřím nafukovacím banánu. :D Bohužel se mi moje přání nesplnilo. :/ Na druhou stranu jsem zase byla před několika lety na oficiální premiéře Harryho Pottera a Princedvojí krve, což bylo právě v létě. Splněnej sen. A ty si splň ty své. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To musel byť neskutočný zážitok :3 A s tým banánom by si to nemala vzdávať, ešte je čas :D A ďakujem :)

      Odstrániť
  9. Vampýrská akademie se rozhodně počítá!! Teď jsem dostala hroznou chuť si přečíst nějaký díl. Jinak co jsi říkala na film? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada :D A film som dlho nechcela vidieť, kvôli trochu odveci obsadeniu, ale keď som si to konečne pozrela, tak mi tam Rose neskutočne sedela a aj Lisa sa dala. A pri druhom pozretí sa mi už aj Dimitri celkom pozdával. A scény boja boli super, len tie efekty s mágiou mi prišli trochu slabé. A veľmi som dúfala, že bude druhý dieľ (a veľa som od neho očakávala), tak je škoda, že sa neplánuje....

      Odstrániť
  10. Tak vo fontáne som už "plávala" ale ostatné veci sú taktiež zaujímavé! Aj ja by som veľmi rada išla na polnočnú premiéru, znie to ako nejaké dobrodružstvo ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pôvodne som myslela, že budem pracovať v novej práci a hovno z toho :D a keďže priateľ v novej práci je tak na dovolenku nejdeme určite nikde cez leto. Možno na víkend do Anglicka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to potom dobehnete... A bože, výlet do Anglicka :O To ja plánujem už tri roky a tiež nič z toho :D

      Odstrániť
  12. super post! a hlavne ten zip lining by som chcela vyskúšať :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moc super článek! :) Na té banana lodičce jsem byla a bylo to naprosto úžasný :)

    www.kamiidk.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. super special color combination but I like the dress!

    http://www.backpackbagchanels.com

    OdpovedaťOdstrániť