• Home

utorok, 7. júla 2015

Catrice- Camouflage cream

Ahojte!
Dnešný článok bude recenzia na korektor od Catrice. Asi tento korektor už poznáte, ale ak nie, rada by som vám ho predstavila, lebo ja mám s korektormi celkom problém- nikdy si ich neviem dať tak dokonale, aby pod ním nebolo vôbec nič vidieť a keby som mala horšie akné, asi by moja pleť vyzerala ako biela čokoláda s orieškami.... ale chcela som tým povedať, že tento aj takému amatérovi v líčení ako som ja fakt dokonalo kryje. Takže hurá na recenziu!



 Som zvyknutá na tubičkové korektory, ale keď som videla výsledok, tak mi ani kelímková forma nijako veľmi neprekážala. Mal by sa asi nanášať hubkou, ale pekne a rovnomerne sa dá rozotrieť aj prstom. Čo sa týka odtieňu, mám najsvetlejší- 010 Ivory. Ak aj vy patríte medzi tie bledšie (ako aj ja), tak by vám mohol tento odtieň sedieť. Samozrejme, každému sedí iná kozmetika, ale táto farba mi konečne nerobí žiadne tmavé/oranžové šmuhy. A výdrž... pri tej si nikdy nie som istá, lebo poznáte to- šuchnete si rukou po tvári, a ani si to neuvedomíte (alebo sa to možno stáva iba mne, to nevadí :D). Ale aj tak som aj s výdržou spokojná. V pohode vydrží niekoľko hodín, a keď si nejako extrémne nechytám hlavu, tak aj do večera. Dostupnosť a cena je tiež určite veľké plus, keďže ho majú v každom Dmku a cena je okolo 2,50eura.
Niekedy sa mi stáva, že po čase už korektor tak dobre nekryje, veľmi dúfam, že to nespraví, keďže mám o ňom takú vysokú mienku, ale každopádne, keby sa niečo zvrtlo, ešte to k nemu napíšem. Ale zatiaľ môžem povedať, že vrelo odporúčam. :)

Aký korektor je váš najobľúbenejší? Aké sú vaše skúsenosti so značkou Catrice?

Katherine




7 komentárov :

  1. Ja si už od tejto značky nikdy nič nekúpim (okrem laku na nechty) pretože či to bol makeup alebo tiene bolo to na hovno... tubičková forma je lepšia v tom, že je hygienická, ale v takejto forme to zas vyzerá krajšie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdá sa mi to nehygienickejšie, ale keď dojde konečne poštou hubička, tak to bude lepšie :) A tieňe mi tiež nevyhovovali, ale na tento korektor som počula samú chválu, tak som im ešte dala šancu :D

      Odstrániť
  2. Svůj nejoblíbenější korektor stále hledám. Mám ráda Max factor. O Camouflage jsem už slyšela, že je dobrý, ale odrazuje mě konzistence. Jinak je Catrice super značka
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento korektor je fakt super, kryje schopne ked ho nanesiem stetcom tak kryje este viac.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nevypadá vůbec špatně, jen mě občas vadí, že když podobné produkty v takovém to balení tahám ven a potřebuji je použít, tak u sebe většinou nemám štěteček a nerada do toho sahám špinavými prsty :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Túto značku som ešte nepoznala ale tak nemôže byť zlá :)

    Môj BLOG /KLIK/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tiež ho mám a už je takmer prázdny :) Jednoznačne jeden z naj korektorov :)
    MORE than FASHION
    SUMMER GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť