• Home

streda, 22. júla 2015

Cuketový koláč

Ahojte!
dnes sa hlásim s receptom na cukotový koláč, ktorý mám od tety. Možno vyzerá ako niečo kalorické, ale je tam zelenina, takže je to vlastne šalát. Poďme sa teda pustit do toho, čo na to treba, a ako to spravíme :)


A tu máme hardcore cuketu, ktorú neviem, prečo som fotila, ale keď som ju už fotila, tak ju sem aj dám...

Postup:
Cuketu rozkrojíme a vydlabeme. Postrúhame si 2 hrnčeky cukety, 1 hrček kryštálového cukru, 4 vajcia (celé)- všetko spolu premiešame. Ďalej primiešame 2 hrnčeky polohrubej múky, 1 balík kypriaceho prášku, 1/2 hrnčeka postrúhaného kokosu, 2 a pol lyžice kakaa, 1 vanilkový cukor, 1 kávová lyžička sódy bikarbóny, 150 ml oleja. Všetko to vylejeme na vymastený a vymúčený plech. Pečieme asi 35- 40 min na 170.
Necháme vychladnúť, potom potrieme džemom, roztopenou čokoládou, ktorú necháme stuhnúť a posypeme kokosom.


Aké koláčiky si pripravujete v lete? :)

Katherine

18 komentárov :

  1. Cuketa a koláč čo vyzerá sladko ako perník si dáko odporuje :D Každopádne je to dosť zaujímavé, že sladký cuketový koláč. Poznám iba slané.
    Ja si takto cez leto robím (akurát zajtra s ana to chystám :D) nepečený banánový (samozrejme zdravý :D) dezert. Je to studená mňamka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som voči nemu mala veľa predsudkov, ale nakoniec ma milo prekvapil :D A ten tvoj bude určite super :3 v nepečení je krása...

      Odstrániť
  2. Cuketu tiež poznám iba v slaných receptoch, inak skvelá je na spôsob zemiakových placiek.. :) Všetko tak isto, akurát, že tam dáš namiesto zemiakov cuketu.. :) A aj šalát z nej je skvelý ..asi ju skúsim aj na sladko, ďakujem za recept! :) Inak v lete koláčiky.. no neviem, skôr mám rada v lete zmrzlinu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je super, ďakujem za tip :) A tiež som skôr na zmrzlinu, ale toto leto som to s ňou nejako prehnala (aj keď som nevedela, že sa to dá....), takže skúšam aj niečo iné :D

      Odstrániť
  3. Skvelý blog vážne len tak ďalej, si super! :)
    U mňa prebieha GIVEAWAY, o dve poukážky v hodnote 100$, budem rada ak sa zapojíš!

    GIVEAWAY /KLIK/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mnam to musí chuntat dobře to jsem ještě nikde nechutnala ni neviděla:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už jsem něco podobného jedla a bylo to výborné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak toto som ešte neskúšala, ale vyzerá výborne, tak si ho asi budem musieť spraviť. urobila si mi chute! :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ooooch, tak toto musím vyskúšať! tohto roku máme v záhradke cukety požehnane, takže by bol hriech to neskúsiť:-):-) ďakujem za tip!
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mňam, ale ja skôr preferujem s cuketou slané koláče :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  10. My taky děláme cuketové koláče a musim říct, že jsou super :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Cuketu milujem, takže recept určite vyskúšam :)
    Aktuálne najradšej pečiem čokoládové muffiny, ale minule sme mali veľa hrušiek, tak som robila hruškový, tiež bol fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mmm tak teď jsem dostala chuť na koláč!:) Musel být výborný, babička ho taky dělá a klidně bych ho spořádala celý sama;D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. This is style clothes no timeless,thanks for you share.

    http://www.lvbagukshop.com

    OdpovedaťOdstrániť