• Home

sobota, 25. júla 2015

Dark candles/ OOTD


Ahojte!
Konečne som sa dostala k tomuto outfitu, na ktorý som sa tak tešila. A iba jedno auto okolo nás prešlo dvakrát aby sa lepšie prizrelo, takže je to celkom fajn! A inak zábavná historka z rodiny mojej sesternice- bola s rodičmi aj dedkom na dovolenke. A on miluje kúpanie, takže sa celý júl premával pri vode a tak sa opálil, že keď išli cez letisko, pol hodinu ho šacovali a vyzliekali, lebo si mysleli, že pašujú nejakého černocha :D



A k dnešnému outfitu... fakt neznášam tie mini elastické sukničky. Páčia sa mi, ale cítim sa v nich dosť nepríjemne. Ale v tejto si ani neuvedomujem, že ak pomalšie preložím nohy, tak mi všetci okolo uvidia nohavičky. A možno ani nie, kaďže sú tam tie "slíže"- ďalšia výhoda! Jedným slovom, táto sukňa je moja srdcovka, aj keď sa veľmi nehodí do najväčších horúčav, ale skôr keď je zamračené. Strieborný rúž už všetci dobre poznáme a pri nedávnom New ine sa objavili aj tieto náušnice s očami, tak som vedela, že bude nutné spraviť combo s týmto náhrdelníkom (lebo strieborný rúž a strapcová sukňa ešte potrebovali niečo na doladenie..) 

Dúfam, že si prázdniny užívate, a určite mi dajte do komentára vedieť, či aj vy cez leto (alebo hocikedy) skúšate nejaké nezvyčajnejšie sukne :)

Katherine











18 komentárov :

  1. Krásny outfit :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to může být rád, že ho vůbec pustili dále. :-D Sukně je nádherná a celkově se mi outfit moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, tiež som prekvapená :D A ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Ta sukně je perfektní!! Moc ti to sluší!Já miluju černou,takže na mě tenhle outfit hodně zapůsobil ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hahah, chudák děda... :D Hezký outfit :) a úplně jsem se lekla, jak sis to oko přiložila na zavřené oko :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak dedko si dovolenku užil :D :D strapce sú super!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Outfit je hezký, moc ti sluší. Třásně na sukni doplňují celý look :)

    http://www.maredifragole.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Deda je dobrej 😂😂👍🏼 Mne se outfit moc libi...ta sukne je bozi! 😇❤️ Ja ted nosim takovou dlouhou cernou, co ma rozparky po stranach... :) O kdyz v Italii je na ni az moc velky vedro :D
    chaoticandglamour.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je moc pěkný :) hlavně ta fotka s tím řetízkem je vtipná :D
    www.deelays.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta sukně je skvělá! :) Moc ti to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja by som si k tomu obula určite dáke platformy alebo bagandže ako sa poznám ale tak ako áno môže byť aj takto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S platformami by to bolo určite fajn, ale ešte som si žiadne pekné nenašla :(.... a nechela som vyčnievať z davu :D

      Odstrániť
  11. Ja zbožňujem strapce! Krásne šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty Tvé vlásky to je fakt něco :O. Takové by mi asi nikdy nedorostly :( :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty šaty jsou geniální. Doposud jsem viděla trička se střapci. Takže mě toto uchvátilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mas krasne vlasy.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nice picture,You look absolutely stunning!

    http://www.2015cocobag.com

    OdpovedaťOdstrániť