• Home

štvrtok, 30. júla 2015

For the first time

Ahojte!
Ten nadpis som si nemohla odpustiť :D A dnešný článok bude o videu s vlastnoručne robením rúžom. Ja že- "bude to 1-minútové video, ako dlho by natáčanie mohlo trvať".... ale potom som to natáčala na kameru ktorá mala plnú pamäť, tak som ju musela najprv premazať, potom som začala točiť, zistila, že kvalita nič moc... tak vezmem foťák. Kde som natočila celé video a potom zistila, že je v pozadí šušťanie. Tak som to zase celé natočila na mobil. Čakali by ste, že mobil má lepšiu kvalitu ako kamera a foťák? Tým som nechcela povedať, že som na to naštvaná, len keby ste si ho náhodou pozreli a zdalo sa vám, že niektoré časti sú inak točené ako iné, tak je to preto..

Kanál- Glitter Circus


Natáčate cez leto videá, určite mi dajte odkaz, rada sa pozriem :)

Katherine

16 komentárov :

  1. Super :DD len tak ďalej :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No bolo to dosť krátke ale na začiatku si vyzerala naozaj super a pred kamerou resp. to ako rozprávaš na mňa pôsobí úplne prirodzene. Rozprávaš tam úplne v pohode a neafektovane, takže chválim!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si veľmi vážim :3 Zvyčajne na všetkých pôsobím najprv arogantne alebo afektovane, tak som veľmi rada, že to teraz tak nie je :)

      Odstrániť
  3. Tak to je super, ale nechci vidět ten hrnec. Šlo to dobře umýt? Modrá, moje vysněná rtěnka, jen by mohla být opravdu tmavší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi keby to bolo s tými najkvalitnejšími z Ameriky, bola by to fakt dobrá farba, ale tie som tu nikde nezohnala... a išlo to až prekvapivo dobre :D jar to všetko vyrieši :D

      Odstrániť
  4. Určitě super nápad!:) Sice krátké video, ale stačilo to:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Čakala som, že bude trochu dlhšie, ale potom strih tu strih tam a je tam iba minúta :D

      Odstrániť
  5. I přes všechny problémy co tě potkaly při natáčení dopadlo video skvěle. :) Vůbec nevadí, že je tak krátké. Podle mě je to výhoda. Vypadáš tam hezky přirozeně, povedlo se ti. :))
    Vůbec jsem nevěděla, že se takhle dají lipsticky vyrábět. :)

    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som mi to prišli zvláštne, kým som to nedorobila :D A veľmi ti ďakujem :))

      Odstrániť
  6. Veľmi ti to pristane určite by si mala robiť viac takýto videi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? :) To som strašne rada, lebo mám nejaké naplánované a teraz viem, že ich môžem teoreticky začať pripravovať :))

      Odstrániť
  7. Tak to je něco, nečekala jsem, že to jde vyrobit i s voskovkami! :D Jen bych potom měla trochu starch, aby se mi něco nestalo, kdybych to náhodou nějak olízla :D :D ale jinak video super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kvôli tomu som hneď zavrhla možnosť dať tam vôňu, lebo to by fakt mohlo dopadnúť zle :D A ďakujem :)

      Odstrániť