• Home

utorok, 28. júla 2015

Get to know my faves- Angelina

Ahojte!
vitajte pri ďalšom článku o mojich celoživotných obľúbencoch. Je to asi nekonečný zoznam, ale začneme tými najurgentnejšími. Takže nabudúce to bude obľúbený herec. A potom obľúbený autor- toho vlastne nemám, takže možno film. Tých je asi 8, tak to nechajme na herca. Mám ešte aj jednu obľúbenú herečku, ktorú určite všetky poznáte, ale nikdy by ste to na mňa nepovedali, tak sa nechajte prekvapiť.



Angelina Jolie.Prvý film ktorý som s ňou videla bol "Pán a pani Smithovci", čo je podľa mňa dobrý začiatok, lebo potom som ho videla ešte minimálne 5 krát. A ak nie ste na filmy čisto od Rosamunde, asi ste ho už videli. Ak aj nie kvôli Angeline, tak kvôli Bradovi.





















  A máme tu ďalšie dve akčné úlohy- Salt a Tomb Raider.

Evelyn Salt je tajná agentka, ktorá pár krát zmení stranu a je tam tá akčná chvíľka, keď skočí z mosta na idúci nákladiak, ktorú úplne zbožňujem (a nehovorte mi, že je to kaskadérka :D) Tiež tam často strieda vlasy a zabije pár rusov. Možno sa bude točiť aj dvojka, ktorú by som si určite pozrela...
 







Tomb Raider má dva diely, prvý je podľa mňa lepší. Hrá tam Angelinin otec Jon Voight a Daniel Craig. Otec Lare odloží proroctvo, ako má hľadať niečo čo má moc nad časom a priestorom- vysvetlenie like a pro. Tiež má dokonalý dom (keďže je milionárka). Druhý diel- "Lara Croft Tomb Raider: Kolébka života". Jedinú výhradu, ktorú mám k celej tejto sérii je jej obočie, ktoré mi tam neviem prečo veľmi nesedí...


Turista. Čakala som tú najviac mega tutifruti ultra combo jackpot všekých filmov, keďže sa dali moji obľúbení herci dokopy. A až mi je z toho do plaču, že film nič moc. Najviac neznášam na filme, keď si ho nemôžete pozrieť 2 krát a nechcem dávať spoilery, ak ste ho ešte nevideli, ale tento je jeden z nich...






Ďalší veľkolepý film- Girl, Interupted. Videla som ho iba 2 krát, lebo to nie je úplne môj štýl, ale Angelina si za úlohu Lisi Oscara fakt zaslúžila. Aj keď to bola vedľajšia úloha, lebo hlavnú mala Winona Ryder, ktorá hrala dievča, ktoré sa kvôli depresii pokúsilo zabiť a tak sa dostáva do blázinca, kde stretáva Lisu.



A dostávame sa k môjmu obľúbenému filmu od Angeliny- Maleficent. A okrem toho, že Disney znova inak a špeciálne prerozprával dej rozprávky, Angelina podľa mňa v žiadnom filme nebola taká krásna. Navyše je vo filme skrytý odkaz, ktorý má upriamiť pozornosť na znásilnené dievčatá (scéna, kde Maleficent odrezali krídla), ktorým sa Angelina snaží pomáhať. Mimo iné dobročinné práce.
 

Tak trochu dlhší článok, ale o niekom takom dokonalom by sa dali robiť projekty.Čo som inak v škole pár krát spravila, lebo je fakt inšpiratívna.

Akí sú vaši obľúbení herci? Máte radi Angelinine filmy? :)

Katherine


13 komentárov :

  1. Jediný který znám je ten první, jinak ostatní vůbec :) já asi oblíbeného herce nebo herečku nemám :) ale Angie je krásná žena sama o sobě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Angelina je super herečka :D videla som oba dieli Tomb Raider a aj Turistu :D ale myslím že v telke to dávali pod názvom Cudzinec :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluju pan a paní Smithovi, Angelina je velká ikona a vzor pro spoustu lidí, hlavně obdivuji to, jakým je vzorem pro ženy a že to není jen bláznivá celebrita - mám na mysli plastiky, alkohol, skandály atd :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, to jej tínedžerstvo, kedy sa rezala s chlapcami tiež bolo trochu mimo, ale aj tak je ikona :)

      Odstrániť
  4. Angelina je jedna z mých nejoblíbenějších hereček a první film, který jsem s ní viděla byl taky Pan a paní Smithovi:D, taky mám ráda Natalie Portman
    http://realmfulloflittlepleasures.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som si Angelinu zamilovala, pretože stvárnila Laru Croft :D a potom som si už vyhľadala daľšie filmy s ňou.. to bolo asi tak na základke a vtedy som mala obľúbencov K.O.L.A.J :D Keira Knightley, Orlando Bloom, Lara Croft, Angelina Jolie, Johnny Depp no a potom Colin Farrel ale ten sa mi nezmestil :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. miluju Angelinu, je skvělá herečka a krásná žena!
    btw moc pěkný blog

    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Och milujem Angelinu! <3 Strašne krásna žena
    http://christinamajcikovaa.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. V Maleficient sa mi tiež Angelina páči najviac. Dlhý čas som ju ako umelca nevnímala, ale časom sa to zmenilo a musím povedať, že ma jednak oslovilo to, ako vníma rodinu, ale tiež, že je skvelým príkladom pre mnohé ženy.

    lovevalentina.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Beautiful and chic look! Love the shoes, great color and pop of color!


    http://www.hollisteroutletestore.com

    OdpovedaťOdstrániť