• Home

utorok, 14. júla 2015

New in


Ahojte!
poznáte ten úžasný pocit, keď máte voľný deň, nestrávite ho doma, a máte pocit, že ste niečo fakt robili... Ale omyl! teda aspoň v mojom prípade. Je pravda, že už nemôžem leňošiť na pláži a pozerať tých dvoch pekných chalanov (zábavná historka- tí dvaja chalani sa poznali, navzájom sa namazali krémom, objali a tak.... joj, mám to ale šťastie...)
Teraz mi buď mozog vytláča modrá ľadová drť, alebo sa flákam po obchodných centrách. (lebo presne takto sa majú určite využiť voľné dni...) Aspoň niečo som odtiaľ ale doniesla, aj keď drobnosti, tak som sa z nich rozhodla urobiť New in. Viem, že tu jeden nedávno bol, ale snáď máte New iny celkom rady. Ako minule sa skladá z dvoch vecí- kozmetiky a šperkov.

Hi!
you know that amazing feeling, when you have free days and you don´t spend them at home, so you feel like, you really did samothing.... But wrong! (at least in my case). I can´t lie on a beach anymore, but I don´t do any more in here... I am mostly in shops, so I decided, I will make a new in post about two things- kosmetics and jewerly.

Takže začnime kozmetikou :)

Štetec na očné tieňe/korektor a hubka na make-up. No tak ja mám štetcov iba fakt zopár, ale kazia sa, takže zakladám novú zbierku a toto sú prvé prírastky :D

Eye shadows brush and make-up sponge. I don´t have many brushes, and want to make a little collection, so this is beggining.
 
Tak strieborný rúž snáď ani netreba vysvetlovať... Buď si pomyslíte, že je to tá najväčšia blbosť (aj keď iba za 4 kuny), alebo že by to bola škoda nekúpiť, lebo neviem ako vy, ale v živote som ešte nevidela strieborný rúž. Nayvše necelé euro.... Snáď sa objaví v nejakom outfite.

Silver lipstick doesn´t need explaining... You either think it´s the biggest stupidity (even for that 4 kunas), or that, it would be a shame to not buy, because i don´t know how about you, but i never -ever- saw a silver lipstick. So this is a chance I had to take. It may appear in some outfit post...

Túto trojicu tvoria- očné tiene v ceruzke od Miss Sporty, oditeň 200 Earl Grey Cupcake (ako som dnes zistila, strašná blbosť, ešte, že je to také lacné), ďalšia je tyrkysová ceruzka na oči od Essence (tá si ma zatiaľ nepohnevala) a linka na pery tiež od Miss sporty v odtieni 050 Red red wine.

This trinity is made by-eye shadows in pencil (Miss Sporty), blue eyeliner (Essence) and lip liner (Miss Sporty).

Hurá na šperky!
Tak toto asi ani neviem opísať, nie je to zravna súčasť základného balíčka všetkých blogeriek (alebo rozumných ľudí), ale jediná vec, divnejšia ako tieto náušnice s očami ma v tejto chvíli napadá, že mi to bude ladiť k náhrdelníku tiež s okom....

I can´t even say, why i find it so amazing, I just really needed earings that stare at other people... and I actually have a necklace that match :D

A toto bola láska na prvý pohľad. Neviem, či aj vy tak milujete bublifuky, ale ja áno, a toto vyzerá úplne presne ako bubliny (teda vnútri je trochu vidieť, drôtik, ale to nevadí...)

And I just fell in love with this. I adore bubbles and this looks exactly like bubbles! 

A posledný prírastok- tieto modré náušnice (klipsy), ktoré po čase asi začnú tlačiť, ale uznajte, že za to stoja...

And the last one are those blue earings, which will probably not be that comportable, but they are definitely worth it...

Katherine

16 komentárov :

  1. Doufám teda, že bude nějaký outfit, protože by mě stříbrná rtěnka opravdu zajímala. :-) Šperky jsou nádherné. Hlavně ty poslední náušnice. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten strieborný rúž je vážna pecka i keď nemám rada tú farbu no, ale na teba mi to úplne sedí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som rada :D dúfala som, že to bude pasovať :)

      Odstrániť
  3. Ty poslední náušnice jsou moc krásné! A ta stříbrná rtěnka by mě taky moc zajímala, jak vypadá. :) Hezké věci sis pořídila, myslím, že hezky strávené volno! :))
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Také mě nejvíc zaujala ta stříbrná rtěnka :) ale řekla, bych že z ní bude možná víc shimmeru než barvy. Každopádně by bylo super, kdyby jsi jí zrecenzovala. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som čakala viac trblietok, ale nakoniec je to hlavne sivá farba. A nečakala by som, že by mohol rúž niekoho zaujímať, ale keď vidím, že áno, určite bude aj recenzia :)

      Odstrániť
  5. Modré tužky jsou super na léto :) Moc hezky navíc vypadají i na vnitřní lince :)
    Lenka z Dánska

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tu rtěnku ti hrozně moc závidím! o.O Taky poprosím recenzi:))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty modré náušnice jsou božííí ♥ jaká je ta houbička na make up? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to moja prvá, tak neviem, či má skoro všetko vcucnúť, ale asi áno... ja mám veľmi tekutý makeup, tak je celkom dobrá. A má byť obojstranná, ale tú (bielu) stranu som ešte nepochopila :D

      Odstrániť
  8. zrovna včera jsem byla nakupovat a hustý teda, já snad vykoupila všechna color tattoo, jedno jsem omylem dokonce vzala dvakrát :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow, už sa teším na outfit s tým strieborným rúžom! <3 A tie náušnice.. sú proste dokonalé :)! Neviem či som jediná, ale strašne letím na takéto šialené veci. Hneď by som si ich vzala, keby som mohla :D:D a tá tyrkysová linka je super, asi si ju v najbližšej dobe kúpim :)
    Girl Who Is Obsessed.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jaký je ten štětec Ebelin? jsi s ním spokojená?? :-) uvažuji také o rozšíření sbírky tak bych chtěla zjistit zkušenosti a spokojenost s tímhle :D
    Deny Sparkly

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No prvý krát mám korektor,, ktorý potrebuje štetec, tak si nie som istá, či ho nanášam správne :D ale som s ním celkom spokojná, lebo sa s ním zakrýva fakt dobre :)

      Odstrániť
  11. Ty poslední náušnice se mi moc líbí :)
    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť