• Home

sobota, 18. júla 2015

Recenzia na strieborný rúž od S-he


Ahojte!
som rada, že môžem konečne priniesť recenziu, na strieborný rúž od značky S-he, ktorý niektoré z vás možno zaujíma. Aj keď v týchto horúčavách si s make-upom dávame trochu pauzu, tento rúž milujem... možno to bude jeho fádnosťou a nevýraznosťou. Ale keď si vezmem, že je to alternatíva od fialového, tak vážne tak nekričí. Niekedy si dokonca hovorím, že je to staršia sestra nude rúžov, lebo keď ste bledá, tak fakt veľmi nevyčnieva.

Hi!
I am glad I can finally give review on this amazing silver lipstick, that you could see in the latest new in. Now, weather is really hot, so I don´t wear much make-up, but this is something really amazing for summer and looks interesting :)

Ale hor sa na to, ako som spokojná s jeho vlastnosťami!


Na ruke vyzerá farba silnejšie ako na perách- tam mám vždy pocit, že si ju musím pretrieť, lebo presvitá farba pier, ale je možné, že som trochu paranoidná. Výdrž- Celkom normálna, bez jedla a pitia také 4 hodiny a potom systematicky bledne. Po jedení sa viditeľne zotiera, ale tak rovnomerne, že to vyzerá iba ako taký trblietavý lesk, čo podľa mňa tiež nie je na škodu. Konzistencia je výborná. Teda čo sa vysušovania týka, lebo je mastný a pery po ňom nie sú vôbec vysušené. Ale zase to má vplyv na tú výdrž, lebo asi kvôli tomu sa tak ľahko zotrie. No keby sa prepúdroval, aj toto by bolo oveľa lepšie. Odtieň- to asi ani netreba komentovať, lebo aj ak by vydržal na perách iba pol hodinu, za ten unikátny odtieň by som si ho kúpila.

Celkové hodnotenie- everythin is awasomé.... prepáčte, vedľa niekto púšťa LEGOmovie. Ale vážne ho beriem ako veľké plus, aj keď všetci hovoria, že veci od tejto značky sú šmejdy, takýto odtieň som u žiadnej inej nevidela, a keby došiel a videla som ho, určite kúpim. Alebo keby mali čierny :D

P.S. Ako som spomínala, chystá sa pokračovanie v podobe outfitového článku, takže rúž uvidíte "v akcii" :)

So...on hand looks color darker than on lips, but it´s still quite extravagant. It stays on lips for like 4 hours, without food and drinks, but it apperently fades away with eating. It doesn´t dries lips that much, so I don´t even have to use lip balm after it (I do, but it is not necesary). And if i used powder, it may stays on  even longer probably. 
So i think it´s really good and special lipstick and i would probably buy it again... 


Aký najextravagantnejší odtieň rúžu by ste si na seba dali? :)

What most extravagant color of lipstick would you wear? 

Katherine

16 komentárov :

  1. Na rtech vypadá fantasticky. Ale nejsem si jistá, zda bych tento odstín běžně nosila. Mě by se líbila tmavě modrá rtěnka. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A aj o modrej rozmýšľam, tá by vyzerala krásne :)

      Odstrániť
  2. Tyjo, ten je! Budu se muset polepšit a taky nějaký takovýhle nevšední vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wau strieborný ? tak taký som ešte nevidela ! :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau, o striebornom rúži som ešte nepočula no pre mňa by to bola asi príliš veľká extravagancia :)

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja nosím pastelový tmavo fialový a potom čierno fialový a už to ľuďom príde divné. No a mám ešte pastelový modrý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tie ti závidím :3 Modrý a tmavofialový by som si tiež rada zaopatrila. A čo si ľudia myslia, je irelevantné, lebo oni sa obzerajú aj za červeným rúžom :D

      Odstrániť
  6. Tak tento rúž je perfektný, možno trochu "mrtvolný" (musela som to slovo použiť,hh!) a extravagantný, ale to k leto patrí a je to super :) navyše máš veľmi pekné, plné pery, tebe musí určite pasovať každý rúž. To sa nám s malými perami nestane, že by nám niečo pasovalo:D:D teda aspoň mne..haha
    Girl Who Is Obsessed. *-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že ma to pred tým nenapadlo, ale máš pravdu, to slovo sedí :D A ďakujem, ale je to asi najvýraznejší prvok na mojej tvári, takže keď si dám extravagantný rúž, stále to vyzerá divne :D

      Odstrániť
  7. Such a statement lipstick!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Cože? Stříbrná rtěnka?! No ty bláho! Tleskám za odvahu, jelikož jediné co já se na sebe nebojím napatlat je balzám na rty. :D
    Michelle B :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wau, to jsem teda nečekala :O Jsi plná Lady Gaga :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tuhle rtěnku mám, akorát v jiné barvě, ale moc spokojená s ní nejsem. každopádně stříbrná není vůbec špatná :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jedním slovem wow! Rtěnka vypadá opravdu fantasticky, že dokonce přemýšlím o koupi:))
    natalieholz.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť