• Home

sobota, 29. augusta 2015

Action Movie tips

Ahojte!
dnes zase filmovo. Teda aj včera, keď som pozerala Mission Impossible 3. Čo bol najakčnejší film aký som kedy pozerala. A vôbec nie kvôli filmu- keďže posledných 15 minút som vôbec nevnímala, lebo sa u nás na izbe odohralo drama. Z čista jasna som sa pri pozeraní filmu pozrela hore- nad svoju posteľ- a čo nevidím. Stonožka. Mohla mať 7cm. A ak máte také bio myšlienky, že všetko, čo dýcha, má nárok na život, tak si asi rozumieť nebudeme, lebo ja mám fóbiu z hmyzu a skoro som skapala. Fakt. Ďalších 15 minút bolo hľadanie slnečníka, bodnutie slnečníka do stonožky (stena je asymetrická a tam zrovna asi 5m vysoká, takže to nebolo jednoduché). A samozrejme, čo sa nestalo- absolútne živá padla za posteľ (vtedy som si ešte myslela, že na posteľ, takže som mala histerický záchvat). Ale nakoniec sa metala poď ňou a rýchlo sme ju zabili. Takže takto sme začali hororovým výjavom, tak teraz hurá na ďalšie!

Spy
Tak výnimočne začnem najlepším filmom. A zhodou okolností jediným, o ktorého kvalite som si- kým som ho nevidela-nebola vôbec istá. A to bolo hlavne kvôli titulnému obrázku, ktorý sa mi spájal s nejakou trápnou tuctovou americkou komédiou- a áno, preto som ho vám sem dala, teda vlastne ani neviem prečo Ale nakoniec bol film absolútne iný, ako som čakala. Jude Law mi nikdy neprišiel pekný- ale bože, on fakt je! A proste... vec sa má tak, že špiónka pri tele- tá na zemi- ide robiť veci ako hardcore špióni a pritom je zamilovaná do svojho sexy kolegu, ktorý zomrie. A áno, je tam aj Jason Statham,ktorý jej celý čas hovorí, ako všetko pobabre- a hrá to úplne dokonalo. Takže či si vyberiete film kvôli špiónskej tematike, feminizme, Jasonovi Stathamovi alebo Jude Lawovi, je to jedno, ale pozrite si to :)

 

Pixely
Nah... od tohto som neviem či očakávala trochu viac, ale dalo sa. Taký oddychový sci-fi, komediálno katastrofický film. Grafika je každopádne super, takže ak máte radi tie staré počítačové hry, určite je to pre vás.



Mission Impossible 5
Tento film som už spomínala. Je to proste super. Nevidela som zápory- iba že by ste nemali rady akčné filmy. Teda vlastne som na tom bola s kamarátkou, ktorá akčné filmy nemusí, a aj tak sa jej páčil. Takže jediné negatívum je záporák, ktorý je neskutočne nesympatický a vyzerá ako perverzný IT-čkar. Ale aj to je v pohode, keď vezmeme do úvahy, že úvodný kaskadérsky počin- kedy sa Tom Cruise drží za letu zvonku lietadla- dal bez kaskadéra. Fakt.
 
Ant Man
Toto už asi nie je v kine, ale čo si budeme hovoriť, Marvel je najviac- teda aspoň pre mňa. Neviem, či som už odporúčala nejaký Marvel film a nebudem tvrdiť, že po tom, čo som videla väčšinu Marvel filmov to bude môj obľúbený- ale je to fakt neotrelý námet. Ak ste videli SpiderMana, možno si poviete- ako ja- že to je nejaký fake. Ale nie je. Pointa je, že AntMan sa vie zmenšiť na veľkosť mravca a ovládať myšlienky mravcov. A sú tam fakt úžasné efekty a tiež sa vyskytne v prostredí Avangers- ale to nechcem veľmi prezrádzať.



Ak ste romantické duše, asi tu pre vás nič nie je, lebo na Papierové mestá som chcela neksutočne ísť (áno, prekukli ste ma, kvôli Care) ale nejako som nestihla, ale určite si to pozriem inokedy.

Aké filmy ste si v poslednom čase obľúbili?

Katherine

9 komentárov :

  1. Fajn tipy :) Já teď přes prázdniny ani na nic nekoukala, nějak nebyl čas :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobré tipy :) asi hanba ale ani jeden z týchto filmov som nevidela :D tak možno niekedy si pozriem ešte :D teraz mám nejaké rozprávkové obdobie alebo čo - fičím na filmoch/rozprávkach od Tima Burtona a občas aj na nejakých iných ktoré ma zaujmú :D no keď príde na mna akčné obdobie tak aspoň budem vedieť čo pozerať :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa zaujala asi len tí Spy, nejak nemám rada akčné filmy :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na Pixely jsem chtěla jít jenže jsem se furt nedokázala rozhodnout, jestli to má cenu nebo nemá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak z těchto filmů (se přiznám) jsem neviděla ani jeden, každopádně ty Pixely vypadají zajímavě a četla jsem na ně dobré recenze, tak se na to možná kouknu :D :)
    http://petra-secret.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nominovala som ťa na Liebster Award Tag :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem, hneď idem písať článok :3

      Odstrániť